משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

כך תבחרו כלוב מתאים לאוגר שלכם

תוכן עניינים

אם אתם מתכננים בקרוב לאמץ אוגר סורי מתוק (צעד נהדר וחוויה מומלצת בלי ספק). אתם חייבים לדאוג לו לסביבת מחייה הולמת ובחירה של כלוב מתאים זה חלק גדול מהעניין. 

יש לא מעט משתנים שכדאי להתחשב בהם כשבוחרים כלוב לאוגרים. הבסיס הוא בלי ספק בחירה בכלוב שהוא גדול מספיק, בטוח וקל לניקוי. למרבה הצער לא כל הכלובים שאפשר למצוא בחנויות עונים על הדרישות האלו. הרבה פעמים מגדלים מתחילים כלל לא יודעים להבדיל בין כלוב מתאים לכלוב שהוא לא. 

כאן אצלנו באתר תוכלו למצוא כלובים איכותיים שעונים על כל הדרישות הבסיסיות. מעבר לכך ועל הדרך תוכלו גם למצוא אוכל לאוגרים איכותי, צעצועים לאוגרים ועוד מגוון עשיר של ציוד משלים לגידול אוגרים ומכרסמים. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולהתייעץ בכל שלב. מכאן זה הזמן לדבר על הדברים שחשוב לבדוק לפני שקונים כלוב לאוגר. 

סוג הכלוב לאוגר

הבחירה הראשונה והעיקרית היא של סוג הכלוב. האפשרויות העיקריות הן כלוב מסורגי מתכת (שיושב לרוב על בסיס פלסטיק), כלוב פלסטיק מודולרי עם תאים רבים וצינורות. או כלוב זכוכית (מעין אקווריום) עם מכסה רשת. לכל אחד מהסוגים יש יתרונות וחסרונות משלו כשמדובר על ניקיון, ונטילציה ובטיחות וחשוב מאד להכיר אותם. בואו נעבור על הפרמטרים השונים ונכיר את ההבדלים בין הסוגים. 

ניקיון הכלוב לאוגר

ככלל, כלוב סורגי מתכת עם תחתית פלסטיק הוא הקל ביותר לניקוי. פשוט מפרידים את התחתית, מנקים את הפלסטיק עם מים או סמרטוט, מייבשים ומחזירים למקום. כמובן שככל שמדובר על כלוב מורכב יותר, כך מלאכת הניקיון תהיה קשה יותר. כלובי פלסטיק עם ריבוי תאים וצינורות משחק הם חוויה של ממש עבור האוגר. הם יהוו אתגר לא קטן עבורנו כשמדובר על ניקיון שלהם. כלובי זכוכית הם לא מורכבים מדי לניקיון, אבל הם כן כבדים למדי וזה בהחלט יכול להיות מאתגר. צריך לזכור שלא מדובר על משימה כיפית, בטח אחרי מאות פעמים שכבר עשינו את זה ולכן חשוב לבחור כלוב שיהיה לנו קל ונעים לנקות. 

אוורור הכלוב

כלוב הסורגים הוא בלי ספק המנצח בעניין הזה. החלקים האטומים בכלובי הפלסטיק עשויים לפגוע בזרימת האוויר. הונטילציה תהיה פחות אידיאלית לעיתים וזה נכון גם לגבי כלובי הזכוכית שבהם תחלופת האוויר היא מהחלק העליון בלבד. מצד שני כלובי הפלסטיק והזכוכית מספקים הגנה משמעותית יותר. כך שצריך להכניס את כל המשתנים הללו לסט השיקולים. 

גודל הכלוב

המינימום הנדרש הוא גודל של 60 על 30 ס״מ. כדי לשמור על האוגר שלכם בריא ומאושר רצוי ללכת על האופציה הגדולה ביותר שמתאפשרת לכם מבחינת מיקום ועלויות.

בטיחות הכלוב לאוגר

בכלובי סורגים חשוב לוודא שהמרווחים ביניהם לא עולים על ס״מ וחצי לכל היותר. בדקו היטב את מנגון פתיחת הדלתות וקחו בחשבון שאוגרים הם חכמים. אם הפתיחה היא פשוטה מדי הם יכולים ללמד את עצמם איך עושים את זה. אם אתם רוכשים כלוב גבוה עם מספר מפלסים, חשוב לוודא שאין נקודות מודעות לפורענות עם סכנת נפילה מגובה רב. 

כלוב לאוגרים
כלוב לאוגרים לאורה שתי קומות
כלוב לאוגר קריסטי 7

כלוב לאוגר קריסטי 7

זכרו – הרבה אוגרים אוהבים ללעוס ולכרסם דברים

עוד נקודה שכדאי לקחת בחשבון היא החיבה של אוגרים לכרסום ולעיסה של אובייקטים שונים. על אף היתרונות הרבים של כלוב סורגים. לא מעט אוגרים נוטים לכרסם את הברזל באובססיביות, עד כדי אפשרות לבריחה. כלובי הזכוכית הם בטוחים בעניין הזה. חשוב לנתב את האינסטינקט הזה אצל המכרסמים עם צעצועים לאוגרים וחטיפים שיאפשרו לעיסה בטוחה. 

התאמה לצעצועים ומשחקים

חשוב לזכור שאוגרים סורים צריכים לפרוק לא מעט אנרגיה. חשוב לבחור כלוב המותאם למשחקים וצעצועים הן מבחינת הגודל והן מבחינת האפשרויות לחיבור מתקנים (גלגל ריצה למשל שהוא מתקן חשוב וכדאי). אוגרים שאין להם את האפשרות לפריקת אנרגיה עלולים לסבול משעמום וחרדה וזה מצב נפשי מסוכן עבורם. 

אם כך, עכשיו אתם יודעים מה צריך לבדוק וזה הזמן לחפש את הכלוב האידיאלי. כאן באתר תוכלו למצוא כלובים איכותיים בלבד ועוד מגוון של פריטים משלימים כמו צעצועים ומשחקים לאוגרים, מתקנים לאוכל ומים, מזון איכותי ועוד. 

אם אתם זקוקים להכוונה נוספת בנושא, הרגישו חופשי ליצור קשר ולהתייעץ איתנו בכל שלב! 

לקריאה נוספת על איך לגדל אוגר סורי .

כתבות נוספות

המדריך הראשון לציוד אקווריום לגידול דגים
מסטינו נפוליטנו – (Mastino Napoletano Mastiff)
רטריבר חלק שיער (Flat-Coated Retriever)
חכמים,יפים ומרשימים: הכירו את משפחת תוכי הקקדו

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן