משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

איך לגדל אוגר סורי?  

תוכן עניינים

האוגר הסורי הידוע גם בשם אוגר מוזהב הוא בלי ספק אחת הבחירות הפופולריות ביותר בקרב מי שמעוניין לגדל בעל חיים קטן. הוא קל יחסית לחינוך ואילוף, חברותי וידידותי וקל לטיפול. מה שהופך אותו לאידיאלי עבור מגדלים מתחילים. אם גם אתם שוקלים לאמץ בקרוב אוגר סורי חמוד, אנו שמחים לחלוק אתכם את כל הטיפים והמידע החשוב. לפני שנתחיל נזכיר שכאן באתר תוכלו למצוא את כל המוצרים שאתם מחפשים. שיעזרו בתהליך החל מכלוב לאוגרים מתאים ועד לסוגי אוכל לאוגרים. אתם מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ מקצועי בכל שלב. 

אופי והתנהגות

אוגרים סוריים ישנים לרוב במהלך היום ופעילים יותר במהלך הלילה. אם הם נמצאים אתכם באותו חדר קחו בחשבון שהפעילות שלהם בהחלט עשויה להפריע לכם לישון. קחו בחשבון שלא כדאי להעיר אוגר ישן אף פעם וזה אפילו מאד מסוכן. אוגר הסורי הוא בעל חיים טריטוריאלי ועצמאי ביותר. אסור לצרף אליו חברים בכלוב (מה שעשוי בהחלט להסתיים במוות או פציעה של אחד האוגרים). קחו בחשבון שלא כל אוגר ירצה להתחבר לבעלים שלו. לפעמים האינטראקציה המשותפת תסתכם בהאכלה וניקיון הכלוב ותו לא. 

סביבת מחייה מומלצת

כלל האצבע הוא פשוט- כלוב יותר גדול זה בהכרח יותר טוב. השטח המינימלי הוא שלושים על שישים סנטימטר שטח ולפחות 30 סנטימטר גובה. שתי האפשרויות שעומדות בפניכם: כלוב סורגים ואקווריום סגור עם פתח עילי. אנו ממליצים בהחלט על כלוב הסורגים שמאפשר זרימה טובה יותר של אוויר.  כשאתם בוחרים כלוב מתאים קחו בחשבון את האביזרים והצעצועים שתצטרכו בשבילו – משחקים, מתקן לכושר (גלגל ריצה זה מצוין), מקום ייעודי לשינה וכמובן מתקן לאוכל ושתייה. 

כלוב לאוגרים
כלוב לאוגרים לאורה שתי קומות

אוכל ושתייה

אז בגדול אנחנו מדברים כאן על מיקס של אגוזים, דגנים וזרעים. בפרט מה שתקבלו בסוגי המזון לאוגרים המסחרי ותוכלו למצוא סוגים שונים מעולים אצלנו באתר. מומלץ בהחלט לשלב עם תוספות בריאות של פירות וירקות כמו ברוקולי, גזר, כרובית ואגס. אפשר לפנק אותו מדי פעם בביצה קשה ואפילו באיזה חרק שתתפסו בבית וזהו בוסט מצוין של חלבון. כמובן שמומלץ להתייעץ מראש עם הוטרינר לגבי התזונה האידיאלית עבור האוגר שלכם. שימו לב – מומלץ לפנות מזון שלא נאכל לאחר 24 שעות כדי למנוע אכילה של מזון לא טרי. לא לשכוח לדאוג תמיד למים נקיים וטריים. 

בעיות רפואיות נפוצות

אוגרים סורים הם בעלי חיים בריאים בדרך כלל, אך חשוב לשים לבעיות רפואיות נפוצות. זנב רטוב למשל זו בעיה ידועה שקשורה לסטרס ולשגשוג של בקטריה. היא באה לידי ביטוי ברטיבות באיזור הזנב, שלשולים וחוסר תיאבון. כמו כן חשוב לשים לב לגירודים וקרחות בפרווה שעשויים להעיד על בעיה של טפילים. עוד דבר שכדאי לקחת בחשבון הוא צמיחת יתר של השיניים. מה שמקשה על אוגרים לאכול ותבוא לידי ביטוי בירידה במשקל. כשאתם שמים לב לדברים הללו חשוב לגשת לוטרינר בהקדם. הטיפולים הם פשוטים ויעילים, אך ללא טיפול ראוי זה עשוי להיות קטלני בהחלט. 

אילוף וחינוך

חינוך למגע וקרבה לבני אדם זה דבר חשוב. ככל שתתחילו בגיל צעיר יותר, כך היעילות תגבר. שבו על הרצפה במקום שקט ובטוח וודאו שהאוגר לא נופל (אפילו נפילה מגובה נמוך עלולה להיות מסוכנת עבורו). אפשר בהחלט להחזיק חטיף טעים ביד וזה יעזור לו להרגיש יותר בנוח בכף היד. 

פעילות גופנית

פעילות גופנית היא חשובה ביותר, לא רק בשביל לשמור על משקל גוף תקין, אלא גם על מנת למנוע סטרס. אם רכשתם כלוב גדול מספיק, זה הרבה פעמים יעשה את העבודה. אך אם הכלוב קטן מומלץ לרכוש מתקני כושר שיעזרו. אם אתם רוצים לתת לו לשוטט בחופשיות ברחבי הבית. עשו זאת תמיד בהשגחה מלאה ולאחר ניטרול אובייקטים מסוכנים. 

מחפשים מידע נוסף? צרו קשר בהקדם!

בשורה התחתונה, עם הידע הנכון, גידול של אוגר סורי זו לא משימה מורכבת וזוהי בהחלט חוויה נפלאה. אם אתם מחפשים מידע נוסף ורוצים ללמוד עוד על גידול אוגרים סוריים, צרו קשר בהקדם ונשמח לעזור!

כתבות נוספות

ראו הוזהרתם: צמחים רעילים ומסוכנים לחתולים
ספינקס
סוגי חיות מחמד- איזו חיית מחמד מתאימה לילדים שלכם?
עיקור חתולים-למה חשוב לסרס חתולים?

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן