משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

מסטינו נפוליטנו – (Mastino Napoletano Mastiff)

תוכן עניינים

במאמר זה אנו מתעמקים בכל מה שקשור לגזע הכלבים הגדול מסטינו נפוליטנו (נפוליטן מסטיף) . מההיסטוריה המרתקת שלהם, המאפיינים הייחודיים והבריאות המרשימה שלהם, ועד לתגמולים והאתגרים של להיות בעלים של Mastino Napoletano.

היסטוריית הגזע: מאיפה בא מסטינו נפוליטנו?

למסטיף הנפוליטנו, הידוע גם כמסטינו נפוליטנו, יש היסטוריה עשירה שתחילתה בימי הרומאים הקדומים. כלבים מלכותיים אלה גודלו במקור ככלבי מלחמה, הידועים בכוחם, בנאמנותם ובאינסטינקטים המגוננים שלהם. ניתן לאתר את מקורותיהם לגזע המולוסוס, ששימש את הרומאים בקרבות ובזירות.

במהלך מאות השנים, המסטיף נפוליטנו התפתחו לגיבוי על החזקים אך העדינים שאנו רואים כיום. הם ידועים בנוכחותם המרשימה ובמסירות הבלתי מעורערת שלהם למשפחותיהם.

מאפייני הגזע מסטיף נפוליטנו

הנפוליטנו מסטיף הוא גזע כלבים שאין כמותו, מאופיין במבנה המאסיבי שלו ובפנים המקומטים המיוחדים שלו. קומתם העוצמתית יכולה להפחיד חלק, אבל הטבע האמיתי שלהם מגלה בן לוויה עדין ונאמן.

אחד המאפיינים הבולטים ביותר של Mastino Napoletano הוא העור הרפוי והמקומט שלו, במיוחד סביב הפנים והצוואר, המעניק להם מראה ייחודי ומלכותי. עיניהם העמוקות משדרות תחושה של חוכמה וערנות, ומוסיפות לנוכחותם המרשימה.

למרות המראה האדיר שלהם, נפוליטנו מסטיף ידועים בהתנהגותם השלווה והצייתנית, מה שהופך אותם לחיות מחמד משפחתיות מצוינות. הם נאמנים בחירוף נפש ליקיריהם והם מגוננים באופן טבעי, מה שהופך אותם לכלבי שמירה נהדרים.
הטבע העדין שלהם משתרע על ילדים וחיות מחמד אחרות במשק הבית, מראה צד מטפח ואוהב. למרות שהם עשויים להיראות מרוחקים לזרים, ברגע שמסטינו נפוליטנו יוצר קשר, הם אוהבים ומסורים להפליא.

אילו צרכים תזונתיים יש למסטינו נפוליטנו?

כשמדובר בהאכלה של מסטיף נפוליטנו, חיוני לתת מענה לצרכים התזונתיים הספציפיים שלהם בשל גודלו העצום ומאפיינים הייחודיים. להלן מבט מקרוב על מה שאתה צריך לקחת בחשבון בעת תכנון התזונה שלהם:

  • דרישת חלבון באיכות גבוהה: בהתחשב בגודלם הגדול ובמבנה השרירי שלהם, מסטיף נפוליטנו דורשים תזונה עשירה בחלבון איכותי כדי לתמוך בהתפתחות השרירים ובבריאות הכללית שלהם.
    חפש פורמולות מזון לכלבים המפרטות בשר כמרכיב העיקרי כגון: בשר בקר, עוף או כבש.
    חלבון צריך להוות חלק ניכר מהתזונה שלהם כדי לשמור על כוחם וחיוניותם.
  • צריכת קלוריות מבוקרת: למרות גודלם, מסטיפים נפוליטנו נוטים לעלות במשקל. מה שעלול להעמיס על המפרקים ולהוביל לבעיות בריאותיות. חשוב לעקוב אחר צריכת הקלוריות שלהם ולהבטיח שהם לא יאכלו יתר על המידה.
    בחר בפורמולת מזון לכלבים שתוכננה במיוחד עבור גזעים גדולים כדי לעזור לווסת את צריכת הקלוריות שלהם ולמנוע השמנת יתר. פעילות גופנית סדירה חיונית גם כדי לשמור על כושרם ולשמור על משקל תקין.

הבנת האחריות והאתגרים שבגידול כלב זה

בעלות על מסטיף נפוליטנו זה לא לבעלי לב חלש. זה דורש מסירות, סבלנות והבנה עמוקה של הצרכים הייחודיים של הגזע. הענקים העדינים האלה אולי מאיימים בגודלם. אבל למעשה, הם בני לוויה נאמנים ואוהבים להפליא כאשר מטפלים בהם כראוי. עם זאת, לפני שתחליטו להכניס מסטינו נפוליטנו לביתכם, חיוני לשקול את האחריות והאתגרים הנלווים לגזע המלכותי הזה.

אחת מהאחריות העיקריות של בעלות על מסטיף נפוליטנו היא לספק הכשרה וסוציאליזציה נכונה מגיל צעיר. בשל האופי המגונן שלהם, כלבים אלה יכולים להיזהר מזרים ולהפגין התנהגות טריטוריאלית אם הם לא מתאגדים כראוי. הכשרה עקבית חיונית כדי להבטיח שהם יתפתחו לחיות מחמד מנומסות וצייתניות. בנוסף, גודלם העצום פירושו שהם דורשים מספיק מקום לנוע ופעילות גופנית סדירה כדי למנוע שעמום והתנהגות הרסנית.

לסיכום

לחיות עם מסטיף נפוליטנו הוא אכן חוויה ייחודית מלאה בתגמולים ואתגרים. האישיות החזקה שלהם, בשילוב עם הנאמנות והאופי המגונן שלהם, הופכת אותם לבני לוויה נהדרים עבור אלה המסוגלים לספק את צרכיהם. למרות בעיות בריאותיות פוטנציאליות, עם הטיפול והתזונה הנכונים, אתה יכול להבטיח חיים ארוכים ומאושרים למסטינו נפוליטנו שלך.

באתר פט בסט תמצאו מגוון מוצרים איכותיים לכלבים, כולל מזון מותאם, ציוד טיפוח וכן צעצועים לכלבים. מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל שאלה.

כתבות נוספות

5 מחלות גנטיות נפוצות אצל כלבים שכדאי להכיר
חולמים לאמץ שרקן? הנה כמה דברים שכדאי שתדעו
יחי ההבדל הקטן: האם חתולי בר וחתולים ביתיים שונים באופן מהותי?

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן