משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

אמסטף – אמריקן סטפורדשייר טרייר

תוכן עניינים

אמיץ, חכם ונאמן, הטרייר האמריקאי סטפורדשייר (אמסטף בקיצור) יכול להיות חיית מחמד משפחתית נפלאה שלומדת במהירות עם חיזוקים חיוביים. הכלבים הנמרצים האלה תמיד מוכנים להרפתקה טובה בחוץ עם חבריהם האנושיים.

סטפורדשייר טרייר אמריקאי חסון אך מתוק. הם רכים ויוצרים קשרים מהירים וחזקים עם בני האדם שלהם. תצפיות מצוינות וחברים נאמנים, יש להם הרבה אנרגיה ומזג שובב. הם תמיד מוכנים לריצה או משחק טוב או פריסבי בחצר. 

אמריקאי סטפורדשייר טרייר הם כלבים חסונים ושריריים עם לפעמים יותר אנרגיה ממה שהם צריכים. הם זקוקים לעבודה ופעילויות שפועלות על גופם החזק. במשך שנים רבות, תכונות אלה נוצלו כדי להפוך את AmStaffs לכלבי קרב או פתיונות שוורים. אבל כשהם מאומנים כראוי עם חיזוקים חיוביים ללא הרף, טרייר סטפורדשייר אמריקאי יכול להיות חיות מחמד משפחתיות נהדרות, עדינות ואמינות.

מראה חיצוני של אמסטף

טרייר סטפורדשייר אמריקאי מתנשא לגובה של כחצי מטר. הם בעלי שריר מוצק של 23 עד 50 ק"ג. זה נותן לAmStaff נוכחות שאין לטעות בה. עם צווארו העבה והשרירי, חזה החבית והחלק האחורי הדק.

AmStaffs מגיעים במגוון צבעים, כאשר ברינדה וחום הם הנפוצים ביותר. לעתים קרובות עם קצת לבן על הראש והחזה שלהם. הפרווה הנוקשה והמבריקת שלהם קצרה ללא פרווה. מה שהופך אותם קלים לטיפול, אך גם רגישים יותר לטמפרטורות קרות.

יש להם פנים רחבות ואינטליגנטיות, בדרך כלל עם עיניים כהות, לעיתים רחוקות גם עם עיניים כחולות. זנבותיהם קצרים בהשוואה לשאר חלקי גופם, מתחדדים לנקודה מסוימת.

אמסטף

טמפרמנט ואישיות של אמסטף

בואו נדבר על הפיל בחדר: כן, לטרייר האמריקאי סטפורדשייר יש היסטוריה של כלב שגדל ללחימה. למרות הסטיגמה סביב גזע זה, אנשים רבים ומשפחות מוצאים שה-AmStaff הוא כלב רב-תכליתי נהדר המצטיין בכל מיני ספורט כלבים מהנים.

AmStaffs הם כלבים אינטליגנטים. הם מבינים רמזים היטב וניתנים לאילוף מאוד. עם זאת, בשל גודלם ומהירותם, הם דורשים מטפל ששומר עליהם גירוי נפשי ופיזי. הקפד לספק הזדמנויות רבות להעשרה והזדמנות ליהנות מאימון, פעילות גופנית ומשחקים שמפעילים את המוח והגוף שלהם. זה לא גזע שישמח רק מטיול קצר מסביב לבלוק או שיעור אימון אחד בשבוע. זו גם הסיבה שבעלים כלבים ראשונים אולי ירצו לחפש גזע אחר. 

אמסטף זקוקים לפעילות גופנית יומיומית ולגירוי נפשי כדי למנוע מהם להשתעמם. זה צריך להיות תהיה בראש סדר העדיפויות של כל בעלי אמסטף. כי אמסטף משועמם ילעס נעליים, רהיטים או כל דבר אחר שהוא יכול לשים עליו את כפותיו. שמור הרבה צעצועי לעיסה בסביבה!

צרכים  

אתה תצטרך חצר מגודרת. זה לא כלב שבדרך כלל יסתדר טוב בדירה כי פשוט אין מספיק מקום בשבילם להשתולל. כלבים אלה הם גם קופצים ומטפסים מצוינים, מה שהופך אותם לאמני בריחה מוכשרים. אז לעולם אל תשאיר אותם לבד בחצר האחורית שלך. ה-AmStaff אוהב להיות עם הבעלים שלו, וכשהוא נשאר ללא השגחה הוא עלול לפתח חרדת פרידה או לחפור את החצר שלך מתוך שעמום. 

גזע זה באופן מסורתי אינו מיטיב עם כלבים אחרים. ניתן לראות חריגות כאשר גורי סטפורדשייר אמריקאים מתרועעים בגיל צעיר עם זנים אחרים.

טיפול

החלק הפשוט ביותר בבעלות על טרייר אמריקן סטפורדשייר הוא הטיפול בו. הפרווה החד-שכבתית שלהם קצרה ומעט שמנונית, מונעת ממנה לשמר לכלוך והופך אותם לעמידות בפני כתמים ומאטים. הם מנשירים מעט מאוד, ודורשים צחצוח מועט עד כמעט ולא. באופן דומה, השמנים בשיער שלהם מונעים מהם לפתח כל אחד מ"ריחות הכלבים" המסורתיים. כלומר הרחצה תצטרך להתרחש רק על בסיס הצורך. ולא על כל סוג של לוח זמנים קבוע. 

כמו כל הכלבים, הציפורניים שלהם יזדקקו לגזירה קבועה. יש לצחצח שיניים, וכן הם זקוקים לניקוי אוזניים קבוע.

בריאות

הטרייר האמריקאי סטפורדשייר הוא גזע כלבים בריא בדרך כלל. עם זאת, הם נוטים לאלרגיות עור, דלקות בדרכי השתן ומחלות אוטואימוניות מסוימות. דיספלזיה של מפרק הירך ובעיות מרפק נפוצות גם הן יחסית. זאת על פי מועדון סטפורדשייר טרייר של אמריקה (STCA).

בנוסף, מומלץ לבצע בדיקת אטקסיה מוחית לאמסטף שלך. מצב שעלול לגרום לירידה בקואורדינציה השרירים ומתבטא בדרך כלל בין הגילאים שלוש עד חמש.

היסטוריה 

לטרייר האמריקאי סטפורדשייר יש קשרים בלתי ניתנים להכחשה עם כלבי ספורט הדם של אנגליה של המאה ה-18 וה-19. כלבים אלה גודלו בדרך כלל כדי להילחם או שוחררו בלהקות כדי לאתגר שוורים לשעשוע ההמונים, על פי STCA.

האמריקן סטפורדשייר טרייר פותח מהבולדוג המקורי. (חיה שונה מאוד מהבולדוג האנגלי או האמריקאי של היום). חוקרים מאמינים שגזע שנכחד כעת כמו טרייר אנגלי לבן או טרייר שחור ושזוף שימשו ליצירת האמסטף.

אותם סטפורדשייר טריירים עשו את דרכם לארה"ב בשנות ה-50 של המאה ה-20. שם מגדלים אמריקאים פיתחו גרסה גדולה וכבדה יותר מהסטאפורדשייר האנגלי, שמועדון המלונה האמריקאי הכיר כגזע נפרד ב-1936.

עובדות מהנות על אמסטף

  • אמריקאי סטפורדשייר טרייר כבר מזמן פופולרי בתרבות האמריקאית. פיטי, הכלב השחור מסרטי הכנופיה שלנו של שנות ה-30, היה אמסטף.
  • AmStaff מרחרח סמים בשם 'סוכריה' התפרסם בזכות הרחרוח של אחד מפסולי הקוקאין הגדולים בהיסטוריה של ארה"ב. בטקסס, הוא מצא טון וחצי של קוקאין בשווי רחוב של 139,605,000 דולר.
  • כלב בשם סטאבי היה הכלב המעוטר ביותר במלחמת העולם הראשונה, שטיפס לדרגת סמל. הוא הזהיר חיילים מפני התקפות גז, שרד 17 קרבות, ונחשב כתערובת של AmStaff.

אוכל מומלץ לאמסטף

מומלץ להאכיל את האמסטף באוכל לכלבים איכותי המתאים לגזע זה, מזון עשיר בחלבונים. בפט בסט יש מגוון רחב של מזון לכלבים מהמותגים המובילים ביותר.


הילס סיינס פלאן כלב בוגר טונה
אוכל לגורים ובוגרים גו ברווז
גו גורים ובוגרים ברווז SENSITIVITIES L.I.D



כתבות נוספות

אימוץ כלבים – כל מה שרציתם וצריך לדעת
עזרה ראשונה לחיית המחמד שלך
פפיון
עיקור חתולים-למה חשוב לסרס חתולים?

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן