משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

פפיון

תוכן עניינים

כלב פפיון המהיר והסקרן הוא כלב צעצוע בעל יופי ייחודי ואתלטיות אופטימית. למרות המראה המעודן שלו, הפאפ הוא באמת מבורך עם מבנה עמיד. חובבי פפיון מתארים את הגזע שלהם כשמח, ערני וידידותי. 
כלב זעיר שגודלו 20-28 ס"מ, אתה יכול לזהות פפיון במרחק גוש בניינים הודות לאוזניים הגדולות בצורת כנפיים שנותנות לגזע את שמו ('פפילון' הוא בצרפתית 'פרפר'). לחלק מהפאפים יש אוזניים זקופות; באחרים, הידועים כסוג Phalene, האוזניים למטה. פאס עדינים ואלגנטיים, עם זנב מנומר, ומעיל ארוך ומשיי של מספר שילובי צבעים, צבע הבסיס לבן. פאפס הם כלבים קטנים וחזקים יותר ממה שהם נראים. פאפס הם כלבים קטנים לכל הדיעות. הם משגשגים באקלים חם או קריר, בעיר או במדינה, ולהוטים להצטרף לבילוי משפחתי. הם כלבי זריזות מצוינים והם מנצחים עקביים ברמות הגבוהות ביותר של הספורט. בעלים פחות שאפתניים יכולים לאמן אותם לעשות כל מיני טריקים.

בריאות כלב הפפיון

פפיונים הם קשוחים ואמיצים, אבל הם קטנים מאוד. 
בעלים צריכים להיות זהירים איתם. במיוחד כשהם גורים, סביב מדרגות, רהיטים וחיות אחרות וגדולות יותר. 
ילד קטן יכול לפגוע בטעות בחברו הגור בקלות רבה. 
מגדלים אחראיים מסננים את המניות שלהם לאיתור מצבים בריאותיים כמו פונטנל בחלק העליון של הגולגולת, בדומה לנקודה הרכה של תינוק אנושי.
הם סובלים מלוקסציה של הפיקה, או פיקות ברכיים שיכולות "להחליק" או לפרוק, לפעמים לזמן קצר, לפעמים לגמרי.

איך לטפח כלב פפיון

הפפיונים זקוקים לטיפוח מועט באופן מפתיע יחסית לגזע עם שיער ארוך וחלק. בעיקר בגלל שאין להם פרווה תחתית. טיפוח כל חודש בערך זה בסדר. בין מפגשי טיפוח מלאים, אולי תרצו להקדיש כמה דקות להעביר מסרק או מברשת רכה יותר דרך השיער בתוך הרגליים האחוריות, מאחורי האוזניים, או שיער הירכיים. פפיון יזדקק לאמבטיה כל כמה חודשים, או כאשר הוא או היא מתבלבלים או מתלכלכים במיוחד. הציפורניים של הפפיון גדלות במהירות ויש לגזוז אותן באופן קבוע. צחצוח שיניים קבוע חיוני לבריאות השיניים והחניכיים.

פעילות ספורטיבית

הודות לגודלם הקטן, הפפיונים יוצרים חיות מחמד פנימיות נפלאות, אבל זה לא אומר שהם לא צריכים פעילות גופנית. הם כלבים פעילים וחכמים, והם ירצו שהאנשים שלהם ישחקו איתם. בתוך הבית, הם נהנים להחזיר כדור קטן או צעצוע. כדאי לדאוג להם לצעצועים לכלבים שתהיה להם תעסוקה. פפיון ילמד במהירות להחזיר אותו כדי שתוכל לזרוק אותו שוב. בחוץ, נאמנים למורשת הספנייל שלהם, הפפיונים ירוצו בחצר בשמחה כדי לרדוף אחרי חתולים ואפילו חרקים. פפיונים נוטים לא להבין עד כמה הם קטנים למעשה. ולכן הבעלים צריכים לעקוב היטב אם הם יוצאים אחרי כלב גדול יותר, או אפילו חתול.

אימון ואילוף

פפיונים הם אינטליגנטים ולהוטים לרצות את בני האדם שהם התחברו אליהם. גזעים קטנים יכולים לקחת קצת יותר זמן לאילוף ביתי מאשר גזעים גדולים. אבל הפפיונים מקלים על התהליך. סוציאליזציה מוקדמת חשובה מאוד ושיעורי ציות הם רעיון טוב. הפפיון שלך ילמד לעשות מה שאתה אומר לו ואתה תלמד לא לפנק יותר מדי את בן לוויתך המקסים. תזכרו שהפפיון הוא כלב לוויה בנשמה, הם עלולים להיות אומללים ולפתח התנהגויות לא רצויות אם יישארו לבד לפרקי זמן ארוכים. למרבה המזל, פפיון יכול להתחבר עם חיות מחמד אחרות כמו גם לבני אדם.

תזונה של כלב פפיון

הפפיון אמור להטיב עם מזון לכלבים באיכות גבוהה. בין אם מיוצר באופן מסחרי ובין אם הוא מוכן ביתי בפיקוח ובאישור של הוטרינר שלך. כל דיאטה צריכה להתאים לגיל הכלב (גור, מבוגר או קשיש). חלק מהכלבים נוטים לעודף משקל, אז צפו בצריכת הקלוריות וברמת המשקל של הכלב שלכם. פינוקים יכולים להיות כלי עזר חשוב באימון. מתן יותר מדי חטיפים לכלבים יכול לגרום להשמנה. למד אילו מזונות אנושיים בטוחים לכלבים, ואילו לא. בדוק עם הווטרינר שלך אם יש לך חששות לגבי המשקל או התזונה של הכלב שלך. מים נקיים וטריים צריכים להיות זמינים בכל עת.

כתבות נוספות

הכלב שלי רזה ואוכל הרבה- מה עושים?
האסקי סיבירי
ניופאונדלנד
וירוס פרוו (parvo virus)- כל מה שבעלי כלבים צריכים לדעת

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן