משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

בוסטון טרייר

תוכן עניינים

עם האישיות הידידותית, התוססת והפעילה שלהם, אין זה פלא שבוסטון טרייר הוא זן כה פופולרי. הבוסטון טרייר מכונה "הג'נטלמן האמריקאי", הוא גזע כלבים קטן שאינו ספורטיבי מארצות הברית שגדל כדי לשמש כלב לוויה. הכלבים המנומסים, הבהירים ומלאי החיבה הללו הם אכן חברים ובני משפחה נפלאים עם ארבע רגליים. בנוסף, עם מעיל הפרווה הקצר, החלק, השחור והלבן שלהם המעוצב כדי להידמות לז'קט טוקסידו, הבוסטון הוא ללא ספק מקסים וניתן בקלות לתאר אותו כמורה. זהו גזע ברכיצפלי, כלומר הפנים שטוחות, עם מראה "מעוך" משהו.

בוסטון טרייר בדרך כלל אוהב להיות בקרבת בני האדם שלהם ככל האפשר והם להוטים לרצות. הם יכולים להיות בחירה מצוינת עבור שמי שמאמץ כלב בפעם הראשונה ומחפש כלב קטן. בדרך כלל, כלבים אלה מסתדרים כמעט עם כולם, כולל ילדים צעירים שיודעים לא להיות מחוספסים מדי, כלבים ביתיים אחרים וחתולים ידידותיים לכלבים.

בוסטון טרייר
בוסטון טרייר

מאפיינים של הבוסטון טרייר

לבוסטון טרייר בדרך כלל יש מצב רוח, מזג ידידותי ומלא חיבה. אהבתם למשחק ואופיים הקומי גם עוזרים לעצב את אישיותם. הם בדרך כלל טובים בקרב אנשים, כולל ילדים וזרים, ולעתים קרובות הם מסתדרים היטב עם חיות מחמד אחרות. למרות גודלם הקטן, בוסטון טרייר הם כלבים פעילים בעלי אנרגיה גבוהה הנוטים להצליח בספורט כלבים כמו כדור כדור וזריזות. זכור, עם זאת, שכמו גזעים ברכיצפלים אחרים, בוסטון יכול להתחמם יתר על המידה בקלות ויש לאפשר להם לנוח בעת הצורך. אפשר בקלות ללמד את הכלבים האינטליגנטיים האלה טריקים, אבל לפעמים הם עקשנים, אז אל תצפה מהבוסטון הטרייר שלך לציית בכל פעם שאתה נותן פקודה.

היסטוריה של הבוסטון טרייר

למרבה ההפתעה, הבוסטון טרייר הידידותי, שובב ולעיתים טיפשי הוא צאצא של כלבים שגודלו במקור ללחימה בבור ושאר "ספורט דם" פופולרי באנגליה של המאה ה-19. עם זאת, הבוסטון טרייר כיום הוא בדרך כלל לא גזע תוקפני כלפי בני אדם, ואינו נוטה ללחימה או לתוקפנות עם כלבים אחרים. למעשה, רובם מנומסים ומסתדרים עם כמעט כולם.

סיפורו של הבוסטון טרייר החל בשנות ה-60 של המאה ה-20 כאשר איש בוסטון בשם וויליאם אובריאן רכש תערובת טרייר אנגלי בולדוג לבן מאנגליה בשם Judge. בסופו של דבר או'בריאן מכר את ג'אדג' לבוסטון אחר בשם רוברט סי הופר. הרשומות מתייחסות ל"ג'אדג' הופר" כאביו של גזע הבוסטון טרייר שממנו כל הבוסטון צאצאים. 

הג'אדג' היה כלב שרירי, קשוח, אבל די קטן, במשקל של כ-15 קילוגרמים. ראשו היה מרובע, ומעילו היה סורר כהה עם פס לבן על פניו. ג'אדג' גדל לנקבה קטנה ולבנה מסוג בולדוג. וזה השיק את תהליך הרבייה הסלקטיבי. מגדלים במיוחד חיפשו ליצור כלב לוויה קטן וידידותי.

בשנת 1891 נוסד מועדון הבוסטון טרייר של אמריקה. ומיד לאחר מכן בשנת 1893, מועדון הכלבנות האמריקאי זיהה לראשונה את הגזע. מאז, הבוסטון טרייר הפך פופולרי למדי ברחבי ארצות הברית. זה הקמע הרשמי של אוניברסיטת בוסטון, כמו גם הכלב הרשמי של מדינת מסצ'וסטס. 

טיפול בבוסטון טרייר

לרוב, בוסטון הם זן די נמוך בתחזוקה. הם אמנם דורשים פעילות גופנית, טיפוח ואימון קבועים, כמו כל כלב. אבל, בכמויות נמוכות יותר מגזעים רבים אחרים. עם זאת, אם הם נשארים לבד לעתים קרובות מדי, או לא מספקים להם מספיק גירוי נפשי ופיזי, הם יכולים להפוך להרסניים או לפתח התנהגויות מעצבנות. זכור שהכלבלב הבוסטוני שלך גודל להיות כלב לוויה ורוצה להיות איתך כמה שיותר.

פעילות גופנית

בוסטון טרייר אנרגטי יחסית וצריך לקבל כשעה של פעילות גופנית ביום. כמה טיולים יומיים, משחקי אחזור, משחק עם צעצועי פאזל והתרוצצות באזור מאובטח אמורים להספיק. ספורט כלבים, כגון זריזות וראלי, יכול לעזור לשרוף את האנרגיה המנטלית והפיזית שלהם. המפתח הוא שבוסטונים מעדיפים להיות פעילים עם בני האדם שלהם. אם תשאיר אותם לנפשם, הם עלולים להשתעמם ולפתח התנהגויות בעייתיות, כמו לעיסה לא רצויה. 

יתר על כן, בשל הפנים השטוחות של הבוסטון, הגזע נוטה לבעיות נשימה. שוחח על כך עם הוטרינר שלך, ודע כיצד לזהות את הסימנים של נשימה מאומצת במהלך פעילות גופנית.

טיפוח

בוסטון טרייר בדרך כלל זקוק למעט יותר מטיפוח בסיסי, מכיוון שהמעיל הקצר שלהם אינו משיל הרבה. צחצחו אותם מדי שבוע עם מברשת זיפים רכה או כפפת טיפוח. כדי להסיר פרווה רפויה ולהפיץ שמנים לעור. תכנן אמבטיה בערך כל חודש, תלוי עד כמה הכלב שלך מתלכלך. 

בנוסף, בדוק את הציפורניים של הכלב שלך מדי חודש. חפש באוזניים שלו לפחות מדי שבוע הצטברות שעווה, פסולת וחריגות אחרות. מומלץ לצחצח שיניים כל יום. למגוון מוצרי טיפוח לכלבים.

הַדְרָכָה

התחל לאמן ולחבר את הבוסטון טרייר שלך מגיל צעיר ככל האפשר. הרשמה לאילוף גורים היא דרך אידיאלית עבור הכלב שלך ללמוד פקודות ונימוסים בסיסיים. וחשיפתו לאנשים שונים, לכלבים אחרים ולמקומות שונים תעזור להגביר את הנוחות והביטחון שלו.

השתמש תמיד בשיטות חיזוק חיוביות, כגון שבחים ופינוקים. מכיוון שגזע זה יכול להיות רגיש במיוחד לתיקונים קשים. והיה עקבי בפקודות שלך. בוסטון טרייר בדרך כלל רוצה לרצות את בני האדם שלהם ויתחילו להתאמן היטב.

מכיוון שהם בדרך כלל אוהבים את החברה של אנשים, הם יכולים לנטות לחרדת פרידה כאשר הם נשארים לבד. מאלפי כלבים והתנהגותיים מקצועיים יכולים לתת לך טיפים שיעזרו להילחם בזה. אבל משק בית שבו מישהו נמצא בבית במשך רוב היום הוא האפשרות הטובה ביותר עבור גזע זה.

בעיות בריאות נפוצות

בוסטון טרייר נוטה לכמה בעיות בריאות תורשתיות, כולל:

  • בעיות עיניים– כולל קטרקט , כיבים בקרנית וגלאוקומה. מכיוון שעיניהם גדולות ובולטות, הן עלולות להיות מועדות ליובש וגירוי מאבק, אבקה או לחות נמוכה. אתה צריך לבדוק את העיניים של הבוסטוני שלך בכל יום עבור כל סימן של אדמומיות או גירוי.
  • חירשות– חירשות מולדת באחת או בשתי האוזניים. היא שכיחה יותר אצל בוסטון טרייר מאשר גזעי כלבים רבים אחרים.
  • לוקסציה של הפיקה– זהו מצב תורשתי הגורם לפיקת הברך להחליק ממקומה. מה שמוביל לצליעה, תנועות רגליים מוזרות ולעיתים כאבים במקרים מתקדמים.
  • תסמונת ברכיצפלית– נפוץ בגזעי כלבים שטוחי פנים רבים. מצב זה הוא שילוב של הפרעות בדרכי הנשימה העליונות הגורמות לקשיי נשימה.

דיאטה ותזונה

ודא שלכלב שלך תמיד תהיה גישה למים מתוקים. ולהאכיל אותו בתזונה איכותית של כלבים ומאוזנת מבחינה תזונתית. רוב הבעלים מאכילים שתי ארוחות מדודות ביום כדי להבטיח שהכלב שלהם מקבל את הכמות הנכונה. אתה תמיד צריך לדון הן בכמות והן בסוג אוכל לכלבים עם הווטרינר שלך כדי לוודא שאתה עונה על הצרכים האישיים של הכלב. 

כמו כן, הקפידו על חטיפים לכלבים ומזון נוסף אחר. לטריירים רבים מבוסטון יש אהבה עזה לאוכל והם יתחננו לקבלת תרומות. אבל יותר מדי תוספות עלולות לגרום לכלב שלך לסבול מעודף משקל. שכן, אפילו עלייה קטנה במשקל יכולה להיות הרבה עבור הכלב הקטן הזה.

כתבות נוספות

היפוך קיבה אצל כלבים: גורמים, תסמינים ודרכי טיפול 
פומרניין שפיץ
פפיון
צעצועים לחתולים: כל הסוגים המומלצים

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן