משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

שירותים אוטומטיים לחתולים- ערוץ החיים הטובים?

תוכן עניינים

להאזנה למאמר

כל מי שמגדל חתול יודע שמדובר בחיית מחמד שעושה את החיים קלים מאד. לא צריך להוציא אותם לטיולים (בניגוד לכלבים למשל), הם יכולים להישאר הרבה מאד זמן בלעדינו. דואגים למרבית צרכי הטיפוח של עצמם ובאופן כללי נותנים לנו הרבה שקט עם מעט מאד התעסקות. 

ועדיין – נראה שיש פעולה אחת בלתי נמנעת שכל מי שמגדל חתול חייב לבצע על בסיס יומיומי והיא ניקוי ארגז החול שמתמלא בצרכים ומדיף ניחוחות לא נעימים וצריך לפנות אותו מהר. כולנו (בעלי החתולים) מכירים את זה ואף אחד מאיתנו לא אוהב את זה. לכן מעניין להכיר את הטרנד החדש ששם לזה סוף – שירותים אוטומטיים לחתול. איך זה עובד והאם זה הופך את החיים לקלים יותר באמת? מיד נסביר את כל מה שחשוב לדעת.
רגע לפני נזכיר שכאן באתר תוכלו למצוא את כל סוגי השירותים לחתולים ומגוון מוצרים נלווים במחירים מעולים. מוזמנים להתייעץ איתנו בכל שלב. 

מה זה שירותים אוטומטיים לחתול?

שירותים אוטומטיים לחתול הם בעצם שירותים שדומים במידה מסוימת לארגזי החול הבסיסיים. רק שכאן במקום איסוף וניקיון ידני של השירותים, השירותים שמחוברים אל מערכת הביוב מנקים את עצמם באופן אוטומטי. כל החול המלוכלך פשוט מתנקז מבלי שנצטרך לעשות כל פעולה. 

שירותים אוטומטיים לחתול קאט ג'יני

היתרונות של שירותים אוטומטיים לחתול

  • ריח: החיסרון המשמעותי ביותר של השירותים הרגילים זה הריח הרע של הצרכים שהם מדיפים. הריח הוא גם האינדיקטור לכך שצריך להחליף את החול לחתולים. השירותים האוטומטיים מנקים את עצמם ככה שאין בכלל ריחות רעים בבית.
  • פחות עבודה: ככל הנראה היתרון המרכזי. שירותים אוטומטיים לחתול אומרים פחות עבודה לנו וזהו יתרון משמעותי. פינוי וניקוי של שירותים לחתולים על בסיס קבוע זו עבודה די אינטנסיבית. 
  • יותר נוחות לחתול: אנחנו יכולים לנסות ולהשקיע בפינוי וניקוי של השירותים מאד, אבל בסופו של דבר לאף אחד מאיתנו אין את הזמן, היכולת או רצון לנקות אחרי כל פינוי. אם אנחנו מצליחים לשמור על תדירות טובה זה עוד בסדר. כולנו יודעים שיש ימים שבהם לא יוצא לנו לנקות מספיק. המצב הזה יכול להביא לסטרס אצל החתול ובסופו של דבר לבעיות בריאות או בעיות התנהגות כמו עשיית צרכים ברחבי הבית.
  • יותר בריא: המשוואה פשוטה למדי. פחות צרכים שעומדים באוויר הפתוח, פחות וירוסים ובקטריות שמהווים סכנה. לא רק לחתול אלא גם לשאר דיירי הבית.




שירותים אוטומטיים לחתול סמארט סיפט

כמה זה עולה והאם זה משתלם? 

על פניו נשמע שכל מי שמגדל חתול צריך לרוץ ולקנות שירותים אוטומטיים, אבל בפועל זה לא ממש קורה. למה? ובכן, ככל הנראה בגלל המחיר. בעוד שירותים רגילים לחתול מגיעים לסכומים של כמה מאות שקלים לכל היותר. שירותים אוטומטיים יעלו החל מ 499 ש"ח ויכולים להגיע גם ל 1000 ש"ח ואף יותר. אין ספק שזוהי השקעה רצינית ולא משהו שקונים באופן אקראי וללא מחשבה. עם זאת צריך להבין כי מדובר בהשקעה לטווח רחוק. שירותים רגילים לחתול זה משהו שמחליפים לרוב בכל שנה או שנה וחצי. כך יוצא שבתקופה של שבע שנים מגיעים לעלות שמתקרבת למחיר של שירותים אוטומטיים. לעומת זאת, שירותים אוטומטיים איכותיים מחזיקים לפחות שבע שנים ולפעמים אפילו יותר, ככה שבסופו של דבר מדובר בצעד משתלם בהחלט. 

האם אפשר להסתדר גם בלי שירותים אוטומטיים?

בהחלט. זה אפשרי ולמעשה תוכלו למצוא מגוון של שירותים רגילים איכותיים למדי שישרתו נאמנה לתקופה ארוכה (כמובן שיש לא מעט אופציות שוות ומשתלמות באתר). צריך תמיד לזכור כי בסופו של דבר הכל שאלה של כמה נרצה להקל על החיים שלנו. שירותים רגילים, איכותיים ככל שיהיו הם מוצר שמחייב אותנו לעבוד. כאמור מדובר במטלה הכי סיזיפית בגידול החתולים שלנו. 


שרותים פינתיים סגורים לחתול ג'ינג'ר 50

הכירו את האופציות באתר פט בסט

באתר פט בסט תוכלו למצוא לא מעט סוגי שירותים לחתול והדובדבן שבקצפת הוא בלי ספק דגם קאט ג׳יני. שירותים אוטומטיים חכמים המתחברים ישירות אל מערכת הביוב. פועלים מיד לאחר השימוש של החתול בהם באמצעות טכנולוגית אינפרא אדום. ככל הנראה הדגם המוביל כיום בשוק וכזה שמצריך מינימום התערבות בתפעול וניקיון מאיתנו. רוצים לדעת עוד על המוצרים אתר? צרו קשר עם המומחים שלנו בהקדם. 

כתבות נוספות

כלב רועים שלטי (Shetland Sheepdog)
אקיטה אינו
חיסונים לכלבים- המדריך המלא לבעלי חיות מחמד
חרדת נטישה אצל כלבים – ממה זה נובע?

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן