משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

מסרק או מברשת לכלב שלי: מה יותר טוב ובמה כדאי לי לבחור?

תוכן עניינים

להאזנה למאמר

בחיים שלנו יש לא מעט התלבטויות ותהיות לגבי נושאים שונים. חלק מהם קשורים לאופן שבו נבחר לטפל בכלבים שלנו. שאלות כמו איזה מזון עדיף – מזון יבש לכלבים או רטוב, האם עדיף לסרס/לעקר או לא. האם מותר לפנק את הכלבים שלנו בשאריות מהאוכל שלנו? השאלות נפוצות למדי, ונראה שיש שאלה חשובה שזוכה לקצת פחות התייחסות. 

היא אולי נשמעת קצת שטחית ולא ממש חשובה, אבל תהיו בטוחים שהבחירה במברשת או במסרק הנכונים לטיפוח הכלבים שלנו. לבחירה יש לא מעט השלכות משמעותיות. מיד ננסה לענות על השאלה ולהסביר מה עדיף מברשת או מסרק. כדי לעשות את כל זה צריך לדבר על כמה דברים חשובים עוד לפני כמו תדירות ההברשה ומשך כל הברשה. מתי דווקא צריך להפסיק והאם זו פעולה שטובה עבורם. מיד נענה על כל השאלות ונזכיר כבר עכשיו שכאן באתר תוכלו למצוא מוצרי טיפוח לכלבים מעולים במחירים נוחים. מוזמנים להתייעץ בנושא בכל שלב. 

מהי הברשה של כלבים ולמה זה חשוב?

הברשה וסירוק של כלבים זו הפעולה העיקרית של טיפוח הכלבים שלנו. כזו שנעשית באמצעות מברשת שיער לכלבים או באמצעות מסרק ייעודי. המטרה שלה היא הסרה של שיערות מתות, לכלוך ופסולת מהפרווה. חשוב מאד לעשות את זה על בסיס קבוע כדי לשמור על הפרווה של הכלבים שלנו נקייה ומבריקה. ועל הדרך זה גם עוזר לנו להפחית את כמויות הפרווה והשיער בבית. ההברשה מעודדת בעצם את זרימת הדם אצל הכלבים וכן את ההפקה הטבעית של השמנים בגוף ואלו הם שני דברים חיוניים ביותר. 

מסרק לכלבים
סירוק של כלב פומרניין

באיזה תדירות צריך להבריש ולסרק?

התדירות תלויה בעיקר בסוג הפרווה של הכלב. לכלבים עם פרווה קצרה וזיפית למשל, פעם בשבוע זה בהחלט מספיק, בעוד כלבים עם פרווה ארוכה יזדקקו להברשה יומית בדרך כלל. לפעמים אפילו לכמה וכמה הברשות מדי יום. נכון, זו לא תמיד משימה מהנה עבורינו ולא כל הכלבים מקבלים את זה באהבה. אבל חשוב להקפיד על זה ולא להזניח. 

כמה זמן אמורה לקחת כל הברשה?

גם כאן זה תלוי בעיקר באורך הפרווה. אם היא קצרה וזיפית זה יכול לקחת כמה דקות בלבד וככל שהיא ארוכה יותר אז משך הסירוק יתארך גם כן. אצל כלבים עם פרווה ארוכה מאד זה יכול להגיע גם לחצי שעת עבודה. כשאתם מגיעים למצב שאתם עוברים על הפרווה ללא התנגדות ואין יותר פרווה שנושרת זה אומר שאפשר לסיים. בסוף ההברשה הקפידו לשבח את הכלב שלכם ולפנק אותו בחטיף לכלב טעים

סוגי מברשות ומסרקים לכלבים

מכאן כל מה שנשאר זה לדבר על סוגים שונים של מברשות ומסרקים לכלבים ולהסביר איזה סוג מתאים לכל פרווה. שימו לב כי אלו הם קווים מנחים ואפשר בהחלט לנסות שימוש בכמה וכמה סוגים שונים ולהבין בעצמכם מה הכי טוב:

  • מברשת ראש מתכת: מברשת עם ראש וסיכות מתכת – הסוג הטוב והיעיל ביותר לכלבים עם פרווה דחוסה. זו מברשת מצוינת להתרה של קשרים. תעזור במיוחד להיפטר מכמויות פרווה גדולות שנשרו. 
  • מברשת סיכות: דומה למברשות שבהם אנו משתמשים. מתאימה במיוחד לכלבים עם פרווה באורך בינוני. אפשר למצוא סוגים שונים שעשויים ממתכת, פלסטיק, פלדת אל חלד ועץ. 
  • מברשת זיפים: מתאימה בעיקר לכלבים עם פרווה זיפית וקצרה. עוזרת להסיר לכלוך ושומרת על פרווה מבריקה ונעימה. 
  • מסרקים: הפתרון המושלם לכלבים עם שיער ארוך ובמיוחד כזה שנוטה לקשרים והסתבכויות. שימו לב שיש סוגים שונים ומרווחים שונים בין השיניים. אפשר למצוא את זה שהכי מתאים לכלב שלנו. 

כל סוגי המברשות והמסרקים מחכים לכם באתר פט בסט

אנחנו מקווים שהחשיבות של הברשות וסירוק על בסיס קבוע ברורה לכם כעת. אם אתם עדיין לא מברישים את הכלבים שלכם כחלק משגרת הטיפוח שלהם אז זה לגמרי הזמן להתחיל. כאן באתר פט בסט תוכלו לבחור מתוך עשרות אפשרויות של מברשות ומסרקים איכותיים לכלבים. הכל במחירים הטובים ביותר בשוק ללא תחרות. 

עדיין לא בטוחים עד הסוף במה לבחור? צרו קשר עם המומחים של פט בסט ונשמח לספק הכוונה ולסייע לכם לבחור את המוצר המתאים עבורכם. 


כתבות נוספות

הריון של ארנבת- כל המידע שכדאי להכיר לפני הלידה
בעיות השמנה ומטבוליזם בקרב חתולים
לברדודל
עוף ואורז – האם זה באמת עוזר לכלבים חולים?

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן