משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

כל מה שרציתם לדעת על הידרותרפיה לכלבים

תוכן עניינים

לשמיעת הכתבה

היתרונות הרבים של המים על גופינו ידועים לאדם כבר שנים והידרותרפיה היא תחום טיפולי נפלא. עוזר להתגבר על פציעות ולהקל על כאבים במגוון מצבים שונים. כל זה נכון אומנם עבורינו בני האדם, אך האם זה רלוונטי ונכון גם עבור הכלבים שלנו? ובכן – מתברר שכן ושכל היתרונות הרבים של הטכניקה בהחלט יכולים לסייע גם לכלבים שלנו. מה שכבר קורה בפועל ונראה בהחלט כי מדובר בטרנד שהולך להישאר. 

אז מהי בעצם הידרותרפיה לכלבים, אילו סוגי טיפול קיימים, מה היתרונות של השיטה ומתי כדאי לשקול את האפשרות הזו? מיד נענה על כל השאלות האלו ונזכיר שניה לפני שאתם מוזמנים להתייעץ עם המומחים של פט בסט בכל נושא ובכל שלב!

מהי הידרותרפיה לכלבים?

הידרותרפיה לכלבים היא טכניקה המנצלת את ההתנגדות הנמוכה של המים לשיקום פציעות ולהקלה על כאבים מסוגים שונים. זוהי טכניקה יעילה במיוחד לכלבים עם בעיות במפרקים, דיספלציה של הירך, עיוותים מבניים בשלד וכן לכלבים משותקים או חסרי גפיים. 

הידרותורפיה מסתמכת על יכולת הציפה במים, על ההתנגדות הנמוכה בהם ועל לחץ המים כדי להקל על תנועה המפרקים הפגועים. הטכניקה הזו יעילה כל כך פשוט מאד מפני שהיא מאפשרת להוריד את הלחץ על הגוף שקיים באופן טבעי בגלל כוח הכבידה. הציפה במים למעשה מורידה את הלחץ על השרירים והמפרקים ומסייעת להחלמה ולהקלה על בעיות שונות. מדובר כמובן על טכניקה טבעית ובטוחה למדי. 

אילו סוגים של הידרותרפיה קיימים?

בגדול ישנם שלושה סוגי טיפולים – כל אחד מצריך ציוד שונה ועוזר במצבים אחרים:

  • הליכון מים: הסוג הנפוץ ביותר של הידרותרפיה לכלבים, יעיל במיוחד לטיפול בדלקת פרקים. מעין מיכל פלסטיק או זכוכית סגור שבתוכו הליכון. הכלב עומד כאשר המים מגיעים ממש עד לקו הבטן. בשלב הזה ההליכון מתחיל לנוע, מה שמאפשר אימון של הפרקים והשרירים עם טוויסט של ביטול משקל הגוף. 
  • מערבולת: סוג של ג׳קוזי מיוחד לכלבים, טכניקה מעולה לטיפול בפציעות קשות והחלמה מניתוחים מסובכים עם יכולת הקלה על כאב משמעותית ביותר. סילוני המים החמים מעסים בעדינות את האיברים הפצועים. מקלים על הכאב ומזרזים בצורה יעילה למדי את תהליך ההחלמה. 
  • בריכות כלבים: תרגולי תנועה בסיסיים הם טיפול הידרותרפיה מצוין ויקלו על בעיות מפרקים. הטיפול יעיל במיוחד באזורים ספציפיים כמו המרפקים, החזה והשרירים הקדמיים. במידת הצורך ניתן להיעזר במצוף או רתמה לכלב מיוחדת למים

יתרונות הטיפול

  • הקלה על כאבים, נפיחות או התקשות מפרקים ושרירים. 
  • חיזוק השרירים והקלה על התכווצויות. 
  • הגדלת טווח תנועה. 
  • שיפור זרימת הדם בגוף. 
  • זירוז החלמה של הרקמות. 
  • שיפור סיבולת לב ריאה. 
  • התאוששות מהירה יותר מפציעות וניתוחים. 

האם יש סיכון בהידרותרפיה לכלבים?

ככלל מדובר על טיפול בטוח ויעיל למדי וגם טבעי לחלוטין. ברוב המקרים הוא יביא להטבה מהר מאד. אך במקרים הנדירים שלא, אין סכנה לפגיעה או הידרדרות של המצב הראשוני. באותה נשימה חשוב לזכור כי מדובר בעבודה עם מים וסכנת טביעה היא תמיד על הפרק. מה שאומר שחשוב להפקיד את המלאכה בידיים של בעלי מקצוע מנוסים. מומחים להידרותרפיה לכלבים עם הסמכה מתאימה וניסיון (זה חשוב אגב לא רק בהיבט הבטיחותי, אלא גם בסיכוי לטיפול יעיל שכן ההתאמה המדויקת של סוג הטיפול לבעיה היא קריטית ביותר).

כמה זה עולה?

המחירים משתנים כמובן בהתאם למטפל ולסוג הטיפול המוצע. אבל בממוצע אפשר לראות שסשן של כחצי שעה פלוס מינוס יעמוד על טווח מחירים של 150-300 שקלים לשעה. לרוב מומלץ ללכת על סדרה של 4-5 סשנים (מה שבדרך כלל יפחית את המחיר פר מפגש). כשמסתכלים על האלטרנטיבות (טיפול תרופתי עם תופעות לוואי או חיים עם סבל ומגבלות תנועה). מבינים בקלות שזוהי השקעה חכמה לטווח הרחוק. 

הכינו את כלבכם להידרותרפיה באתר פט בסט

כאן באתר תוכלו למצוא מגוון של מוצרים לקראת השכשוך בבריכה כמו צעצועים ומשחקים למים או חטיפים כצ׳ופר במהלך הטיפולים. מומלץ בהחלט להכין את עצמכם ואת הכלב/ה לקראת התהליך. אתם יכולים להיות בטוחים שאתם נותנים לו/ה מתנה גדולה. צריכים עזרה בבחירת מוצרים? צרו קשר והמומחים של שלנו ישמחו לעזור בכל שלב!

כתבות נוספות

חברו הטוב של האדם או חברו הטוב של הכלב?
אוכל היפואלרגני לכלבים: רגישויות אצל כלבים
האסקי סיבירי
גורים – 7 עובדות שסביר להניח שלא ידעתם

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן