משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

הכינו את כלבכם לחורף – 10 טיפים מנצחים

תוכן עניינים

הימים מתקצרים, הטמפרטורות צונחות ואנחנו מוצאים את עצמנו מבלים יותר ויותר מתחת לפוך וכמה שפחות בחוץ. כמו שאנחנו מכינים את עצמנו עם ביגוד מתאים, מטפלים ברכב לקראת הימים הקרים. בעצם עושים התאמות ושינויים ברוח התקופה. אם גם אתם מגדלים כלב או כלבה חמודים, חשוב מאד שתכינו גם אותם. לשם כך ריכזנו עבורכם 10 טיפים חשובים שיעזרו ורגע לפני שנצא לדרך נזכיר שלקראת רכישה של ציוד מתאים ובכלל אתם מוזמנים להתייעץ איתנו גם בטלפון. 

טיפים שיקלו על ההתמודדות של הכלבים בחורף

1. מעיל

אם יש לכם כלב חורפי עם פרווה עבה, אין צורך במעיל מיוחד. צריך לזכור כי כלבים בחורף עם פרווה קצרה עלולים בהחלט לסבול מטמפרטורות נמוכות. מומלץ בחום לדאוג למעיל לכלבים מתאים עבורם מבעוד מאד. כזה שמחמם מחד אך לא מגביל את יכולת התנועה מאידך. 

2. ניקיון אוזניים

כלבים שמשחקים בחוץ בתקופת החורף יסבלו לא אחת מלכלוך ורטיבות באוזניים. כאלו שיכולים גם לגרום לזיהומים מסוגים שונים. על כן בתקופה הזו עליכם להקפיד על ניקיון אוזניים אפילו יותר מבדרך כלל. 

3. שדרוג המיטה

בחורף שווה בהחלט לדאוג להם למצע קצת יותר רך ונעים. אם קר להם הם ירצו להתחפר ושמיכה נעימה ועבה תאפשר זאת בהחלט. כמו כן, שווה לכסות אותם בכל לילה כשהם הולכים לישון. באתר מגוון רחב של מיטות לכלבים.

מיטה אורטופדית לכלב גדול
מיטה אורטופדית לכלב פטקס

4. חימום הכפות

בימים הקרים ביותר אפשר בהחלט להיעזר בגרביים מיוחדים לכלבים, אבל לא כל הכלבים יסכימו לגרוב אותן. במידה ויש לכם כלב סרבן, חשוב מאד לקצר את השיער בכפות הרגליים. מהסיבה שהוא עשוי להירטב ולגרום לירידה משמעותית בחום הגוף. 

5. שתייה מרובה

אם הכלב שלכם לבוש בשכבות עבות בתקופת החורף, חשוב מאד לדאוג לכמות מים מספקת עבורו.לעיתים חום הגוף עשוי לעלות מדי. בנוסף, אם הכלב שותה מקערת מתכת כרגע, מומלץ בחום להחליפה לקערת פלסטיק. הסיבה לכך היא שהמים בקערת הברזל עשויים להתקרר מאוד. זה יכול להיות לא נעים עבור הכלב ולפעמים גם מסוכן. 

6. הקפידו על הברשות תכופות

יש הרבה מאד סיבות להבריש את הכלב שלנו בתדירות גבוהה והחורף זו אחת מהן בלי ספק. כאשר מקפידים על הברשות ומסלקים פרווה ישנה, אנו בעצם מעודדים צמיחה של פרווה חדשה, עבה ומלאה יותר. בעצם עוזרים לכלב שלנו לשמור על חום הגוף שלו בצורה טובה ביותר בחורף. 

7. זמן מוגבל מחוץ לבית

עדיף להימנע מבילוי מחוץ לבית בשעות הקרות ביותר. כמובן שחשוב לצאת החוצה ולהתאוורר, אבל צריך לזכור שהכלבים שלנו לא ירגישו כאשר יש צורך להיכנס ולהתחמם. לכן זו האחריות שלנו להגביל את זמן השהייה בחוץ ולמנוע מצב מסוכן של היפותרמיה. 

8. אקסטרה חטיפים

כדי לשמור על טמפרטורת גוף תקינה בחורף הכלבים שלנו זקוקים ליותר קלוריות מבדרך כלל. לכן מומלץ בהחלט לצ׳פר אותם באקסטרה חטיפים לכלבים בתקופה הזו. בנוסף, אם בכל מקרה שקלתם להחליף מזון לכלבים שלכם לאופציה איכותית יותר, תקופת הסתיו, ממש לפני הימים הקרים זהו זמן נפלא לעשות זאת. 

גו אוכל לגורים ובוגרים ברווז
גו גורים ובוגרים ברווז Skin + Coat


נאו פרש אוכל לגורי כלבים גזע קטן
נאו פרש גור גזע קטן

9. פינה חמה

בלי ספק אחד הדברים החשובים ועלינו להכין לכלבים שלנו פינה חמה ונעימה בבית. אפשר בהחלט לשים מקור חימום ליד המיטה שלהם (חשוב כמובן שיהיה בטיחותי). שווה לגמרי לשקול מיטה סגורה עם גג ושמיכות בתוכה שבה אפשר יהיה לשמור על חום הגוף בצורה טובה. 

10. זכרו – לכל גזע יש צרכים שונים

מצד אחד אפשר למצוא כלבים שאוהבים מאד את החורף ומסתדרים מצוין עם טמפרטורות נמוכות (כמו כלב האסקי סיבירי למשל). מצד שני יש כלבים שהקור הוא סבל גדול עבורם ולפעמים אפילו סכנה משמעותית. רוב האנשים מגדלים כלבים מעורבים וחשוב מאד ללמוד על המוצא של הכלב שלנו כדי שנוכל להתאים פתרונות נכונים עבורו. 

תנו לנו לעזור לכם להתכונן לחורף

אם כך – אלו הם הדברים החשובים שצריך לדאוג להם לקראת החורף. אם נעשה זאת מבעוד מועד נוכל לארגן לחברים שלנו חורף חמים, נעים ובטוח בכל זמן. כאן באתר תוכלו למצוא את כל הציוד שאתם מחפשים – ביגוד תרמי, כלי אוכל מתאימים, מיטות לחורף, חטיפים עתירי קלוריות ועוד. אנו נשמח לייעץ לכם ולהציע תמיד את המחירים הטובים ביותר ואתם מוזמנים לפנות ולהתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו בכל זמן! מאחלים חורף חמים ונעים לכולם!

כתבות נוספות

תפקידן של חיות המחמד בהתפתחות הילד
בעיות במערכת העיכול בקרב חתולים
המלצות לטיפול בחתולים עם עודף משקל
טיפים מנצחים: כך תבחרו מיטה לחתולים

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן