משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

הכלב שלי רזה ואוכל הרבה- מה עושים?

תוכן עניינים

מאמר זה בוחן למה הכלב שלך רזה למרות שהוא אוכל הרבה ומה ניתן לעשות כדי לעזור לכלב שלך להגיע למשקל בריא. בנוסף, נדון במצבים רפואיים פוטנציאליים, תפקידה של פעילות גופנית וחשיבותה של תזונה מאוזנת ותוספי מזון.

סיבות אפשריות לכך שהכלב שלך לא עולה במשקל

אם הכלב שלך רזה למרות שהוא אוכל הרבה, זה יכול להיות מדאיג ותמוה.

ישנן מספר סיבות אפשריות לתופעה זו:

  • אחת הסיבות הנפוצות היא בעיה בריאותית כמו טפילים, בעיות בבלוטת התריס או סוכרת, שיכולה להשפיע על יכולת הכלב לספוג ולנצל חומרים מזינים ביעילות.
  • סיבה נוספת היא שהכלב לא מקבל מספיק רכיבים תזונתיים חיוניים, מה שמוביל לחוסר עלייה במשקל.

חשוב להתייעץ עם וטרינר כדי לשלול כל מצב רפואי ולקבוע את דרך הטיפול הטובה ביותר עבור חברך הפרוותי.

איך פעילות גופנית משפיעה על משקל הכלב שלך?

פעילות גופנית ממלאת תפקיד מכריע בשמירה על משקל בריא של הכלב שלך. פעילות גופנית סדירה לא רק עוזרת לשרוף קלוריות אלא גם תורמת לרווחה הכללית.

להלן שלוש דרכים מרכזיות שבהן פעילות גופנית משפיעה על משקל הכלב שלך:

שריפת קלוריות

בדיוק כמו בני אדם, כלבים צריכים לשרוף קלוריות כדי לשמור על משקל תקין. פעילות גופנית סדירה עוזרת להגדיל את השריפה הקלורית של הכלב שלך, מה שיכול לסייע בניהול המשקל. שיתוף הכלב בפעילויות כגון הליכה, ריצה, משחק אחזור או אימון זריזות יכול לעזור לו לשרוף עודף קלוריות ולמנוע עלייה במשקל.

פיתוח שרירים

לפעילות גופנית תפקיד משמעותי גם בבנייה ושמירה על מסת השריר אצל כלבים. השריר פעיל יותר מבחינה מטבולית משומן! כלומר ככל שלכלב שלך יש יותר שרירים, כך הוא ישרוף יותר קלוריות במנוחה.
שילוב תרגילים בוני כוח, כמו אימוני התנגדות או טיפוס במדרגות, יכול לעזור לכלב לפתח מסת שריר רזה, שיכולה לתרום למשקל בריא.

גירוי מנטלי

בנוסף ליתרונות הגופניים, פעילות גופנית סדירה מספקת גירוי נפשי לכלב שלכם. גירוי נפשי חיוני לרווחתו הכללית של הכלב שלך ויכול לסייע במניעת בעיות התנהגות שעלולות להוביל לאכילת יתר או לעלייה במשקל. שיתוף הכלב שלך בפעילויות המאתגרות את מוחו, כגון צעצועי פאזל, אימוני צייתנות או משחקים אינטראקטיביים, יכול לעזור לכלב לשמור על חדות נפשית וסיפוק.

כיצד תזונה מאוזנת יכולה לעזור לכלב שלך לעלות במשקל?

תזונה מאוזנת חיונית כדי לעזור לכלב שלך להשמין ולהשיג בריאות מיטבית. על ידי מתן אוכל לכלבים המכיל חומרים מזינים נכונים בפרופורציות הנכונות, תוכל לתמוך בתהליך העלייה במשקל שלו ביעילות.

סיבות לכך שתזונה מאוזנת משפיעה על משקל הכלב:

  • הבטחה שהכלב שלך מקבל חלבון מספיק הוא הכרחי לקידום עלייה במשקל. חלבון חיוני לפיתוח שרירים
    וזה חשוב במיוחד עבור כלבים בעלי תת משקל המחפשים לבנות מסת שריר.
    הכללת מקורות חלבון באיכות גבוהה בתזונה של הכלב שלך כגון בשר רזה, דגים, ביצים וקטניות, יכולה לעזור לתמוך בעלייה במשקל שלו.
  • שילוב שומנים בריאים בתזונה של הכלב שלך יכול להועיל גם לעלייה במשקל. שומנים הם מקור מרוכז לקלוריות, המספקים תזונה עתירת אנרגיה כדי לעזור לכלבך להשמין. בחר בשומנים בריאים כמו חומצות שומן אומגה 3 המצויות בשמן דגים או בשמן זרעי פשתן. הם לא רק תומכים בעלייה במשקל, אלא גם מציעים יתרונות בריאותיים נוספים לעור, לפרווה ולרווחתו הכללית של הכלב שלך.

תוספי מזון- גלולת קסם לעלייה במשקל?

תוספי מזון ממלאים תפקיד משמעותי בתמיכה בתהליך העלייה במשקל של הכלב שלך. חשוב להבין את המגבלות והיתרונות הפוטנציאליים שלהם. להלן מבט מקרוב אם תוספי מזון הם 'גלולת קסם' לעלייה במשקל או פשוט מסייעים בתהליך:

תפקידם של תוספי מזון

בעוד שתוספי מזון יכולים לספק חומרים מזינים נוספים ולתמוך במאמצי העלייה במשקל, הם אינם מהווים תחליף לתזונה מאוזנת. חשוב לראות את תוספי המזון כמשלימים לתוכנית ולא כפתרון מהיר. יש להשתמש בתוספי תזונה באופן אסטרטגי כדי להשלים פערים תזונתיים ולתמוך בבריאות הכללית של הכלב שלך. אין להסתמך עליהם כשיטה היחידה להשגת עלייה במשקל.

סוגי תוספי מזון לעלייה במשקל

ישנם סוגים שונים של תוספי מזון זמינים שיכולים לסייע בקידום עלייה במשקל עבור כלבים רזים. תוספי תזונה לעלייה במשקל מכילים לרוב חומרים עתירי קלוריות כדי לעזור להגביר את צריכת הקלוריות, כמו גם ויטמינים ומינרלים חיוניים לתמיכה בבריאות הכללית. תוספי מזון כמו פרוביוטיקה יכולים לעזור לשפר את העיכול ואת ספיגת החומרים התזונתיים ולתרום לעליה במשקל של הכלב שלך.

לסיכום

חשוב לעקוב אחר בריאותו ומשקלו של הכלב שלך, במיוחד אם הוא אוכל הרבה ונשאר רזה. ביקורים וטרינרים קבועים, תזונה מאוזנת ותוספי מזון מתאימים יכולים לסייע לכלבך להגיע למשקל בריא. זכור, כל כלב הוא ייחודי והצרכים שלו יכולים להשתנות. התייעץ תמיד עם איש מקצוע לפני ביצוע שינויים בתזונה או בשגרת הפעילות הגופנית של הכלב שלך.

כתבות נוספות

הדברת פרעושים אצל כלבים וחתולים
שלווה ורוגע בגינה: בריכת דגים חלומית לכל בית
חתול בריטי ארוך שיער
גורים – 7 עובדות שסביר להניח שלא ידעתם

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן