משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

דני ענק

תוכן עניינים

לשמיעת המאמר

דני ענק הידוע במעלותיו "אפולו של הכלבים" האדיר, הוא תענוג מוחלט לחיות איתו. אבל להחזיק כלב בגודל, משקל וחוזק כה מרשימים זו מחויבות שאסור להכנס אליה בקלות ראש. הגזע הזה הוא אכן נהדר.

הדנים מתנשאים בגובהם מעל רוב הכלבים האחרים. כאשר הם עומדים על רגליהם האחוריות, הם גבוהים מרוב האנשים. הענקים העוצמתיים הללו הם התמונה של אלגנטיות ואיזון, עם הצעד החלק והקל של אצילים שנולדו. המעיל מגיע בצבעים ובדוגמאות שונות, אולי הידוע ביותר הוא דוגמת הטלאים בשחור-לבן המכונה "הארלקין". למרות אופיים המתוק, הדנים הם שומרי בית ערניים. רק המראה של הענקים העדינים האלה מספיק בדרך כלל כדי לגרום לפולשים לחשוב פעמיים. אלה שטיפשים מספיק כדי לטעות שהידידותיות של הגזע היא רוך – יפגשו אישיות חזקה של אומץ ורוח אמיתיים. סבלניים לילדים, הדנים הם אנשים חביבים שמתחברים בקלות.

דני ענק - גזע כלבים

בריאות

בעיות בריאות שיכולות להשפיע על הגזע כוללות:

  • נפיחות, או התרחבות קיבה-וולוולוס (GDV) – היא הרוצח מספר אחת של הדנים. בעלים צריכים לזהות את הסימנים שיכולים להעיד על נפיחות ומה לעשות אם כן. מגדלים ובעלים רבים שוקלים ניתוח הנקרא גסטרופקסיה מונעת ('הדבקה מונעת') שיכול לסייע במניעת כמה מההיבטים החמורים יותר של GDV. 
  • מחלות עיניים
  • מחלות לב
  • תת פעילות של בלוטת התריס
  • דלקת בלוטת התריס אוטואימונית
  • דיספלסיה של מפרק הירך 

מגדל אחראי יעריך גידול מלאי לתנאים שיכולים להשפיע על הגזע.

טיפוח דני ענק

במשך רוב השנה הפרווה הקצרה והחלקה של הדני הגדול לא משילה הרבה. אבל בהתחשב בגודל הכלב, זה עדיין יכול להסתכם במעט שיער. צחצוח שבועי עם מברשת זיפים בינונית, כפפת טיפוח או כלי גומי, יעזור לשמור על הנשירה למינימום. עם זאת, במהלך עונת הנשירה פעם או פעמיים בשנה, נשירת השיער תהיה מרובה יותר, עם אידיאלי לצחצוח יומי. הדנים הגדולים זקוקים לאמבטיה רק ​​מדי פעם, אלא אם כן הם נכנסים למשהו מבולגן. כמו בכל הגזעים, יש לגזוז את הציפורניים של הדני הגדול באופן קבוע. מכיוון שציפורניים ארוכות מדי עלולות לגרום לכלב לכאבים וגם לבעיות בהליכה וריצה. למגוון מוצרי טיפוח לכלבים שיסייעו לכם.

פעילות ספורטיבית של דני ענק

הדנים הגדולים אולי נראים רגועים, אבל הם דורשים פעילות גופנית יומיומית המתאימה לגילם. הליכה מהירה פעמיים או שלוש ביום יכולה להספיק. הם יכולים להיות בני לוויה טובים בריצות או טיולים. אבל אתה חייב לחכות עד שהכלב יהיה בן שנתיים כדי למנוע נזק למפרקים הגדלים. בגלל הסיכון לנפיחות, הימנע מפעילות גופנית קפדנית סביב שעות הארוחה. דנים נוטים לעקוב אחר האף שלהם לכל מקום שריח לוקח אותם. לכן יש לשמור אותם תמיד ברצועה ולאפשר להם להשתחרר רק באזורים מאובטחים בגדר גבוהה. דנים גדולים רבים נהנים להשתתף בזריזות, צייתנות, מעקב אחר אירועים, משיכות משקל וספורט כגון flyball.

אילוף

מומלצים שיעורי סוציאליזציה מוקדמים ואילוף גורים. עבור גזע גדול וחזק כמו הדני הגדול, אימון ציות הוא חובה. סוציאליזציה וחשיפה בעדינות של הגור למגוון רחב של אנשים, מקומות ומצבים תעזור לו להתפתח היטב. הדנים הגדולים הם חברותיים, ידידותיים ולהוטים לרצות, והם מגיבים היטב לשיטות אימון מוצקות ועקביות. הם צריכים לקיים מגע אנושי, חיבה וסוציאליזציה עם אנשים ובעלי חיים אחרים.

תזונה של דני ענק

האכילו את הדני הגדול מזון לכלבים איכותי המתאים לגיל הכלב (גור, מבוגר או מבוגר). תן שאריות שולחן במשורה, אם בכלל. במיוחד הימנעו מעצמות מבושלות ומזונות עם תכולת שומן גבוהה. למד אילו מזונות אנושיים בטוחים לכלבים, ואילו לא. הבעלים חייבים להיות מודעים לכך שהסיכון מספר אחד של הגזע הוא נפיחות, שבה הבטן מתרחבת ומתפתלת. הסיבות לנפיחות אינן מובנות במלואן, אך מומחים מסכימים שמספר ארוחות קטנות ביום ומניעת פעילות גופנית נמרצת סביב זמני הארוחה יכולים לעזור להפחית את הסיכוי שזה יקרה.

כתבות נוספות

חתול בריטי ארוך שיער
כלבים ונהנים – 10 עובדות על כלבים שלא ידעתם
איך אדע שהדג שלי חולה? הכל על מחלות דגים
סקירת 5 מותגים של אוכל לכלבים מומלץ לשנת 2024

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן