משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

סקירת 5 מותגים של אוכל לכלבים מומלץ לשנת 2024

תוכן עניינים

אנו נתקלים בלא מעט שאלות של לקוחות שפונים אלינו ושואלים מה האוכל הכי מומלץ לכלב שלהם.
התייעצנו עם מומחים כדי לעזור לכם להחליט בין אפשרויות המזון הרבות לכלבים, כולל מזון טבעי, שימורים לכלבים וכן מזון ללא דגנים. החלטנו לרכז עבורכם את המדריך הבא ולעשות סדר.
אנו מתעמקים בחשיבות של בחירת מזון לכלבים מומלץ, נסקור גורמים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה.

במדריך זה נמנה 5 מותגי מזון לכלבים מובילים בישראל, נספק סקירה מפורטת של כל מותג, את היתרונות והחסרונות שלו. אין זה אומר שמותגים אלה טובים או משתלמים יותר ממותג אחר שאינו מוכר. מה שמתאים לכלב אחד, יכול שלא להתאים לאחר.

מדוע מזון איכותי לכלבים כל כך חשוב?

בחירת המזון הנכון לכלבים היא קריטית לבריאותו הכללית ולרווחתו של חברכם הפרוותי. בדיוק כמו בני אדם, כלבים זקוקים לתזונה מאוזנת כדי להתפתח ולגדול. אספקת מזון לכלבים באיכות גבוהה מבטיחה שחיית המחמד שלך תקבל את הרכיבים התזונתיים, הוויטמינים והמינרלים הדרושים להם לצמיחה והתפתחות מיטבית.

  • תזונה מזינה חיונית לשמירה על משקל תקין, לקידום מערכת חיסון חזקה ולמניעת בעיות בריאותיות שונות כמו השמנה, אלרגיות ובעיות עיכול.
  • מזון לכלבים באיכות נמוכה מכיל לרוב חומרי מילוי, תוספים מלאכותיים וחומרים משמרים שעלולים להזיק לבריאות חיית המחמד שלכם בטווח הארוך.
  • מזון איכותי לכלבים מנוסח כדי לענות על הצרכים התזונתיים הספציפיים של גזעי כלבים ושלבי חיים שונים. לגורים, לכלבים בוגרים ולכלבים מבוגרים (סניור) יש דרישות תזונתיות שונות. בחירה במזון המתאים לצרכיהם הספציפיים היא חשובה ביותר.
  • בבחירת מזון לכלבים, חשוב לחפש מוצרים המכילים מקורות חלבון איכותיים, כמו בשר אמיתי, כמו גם דגנים מלאים, פירות וירקות. מומלץ להימנע ממזונות עם כמויות מופרזות של פחמימות וחומרים מלאכותיים.
  • השקעה במזון איכותי לכלבים עשויה לדרוש עלות מוקדמת מעט גבוהה יותר. תזונה מאוזנת יכולה לסייע במניעת בעיות בריאותיות נפוצות הקשורות לתזונה לקויה וכך הגור שלכם יהיה שמח ובריא יותר.

גורמים שיש לקחת בחשבון: מה הופך מזון לכלבים טוב?

כשמדובר בבחירת המזון הנכון לכלבים, יש לקחת בחשבון מספר גורמים.

רשימת הרכיבים

חפש מקורות חלבון איכותיים כגון עוף, בקר או דגים. מכיוון שהם חיוניים להתפתחות השרירים ולבריאות הכללית של הכלב שלך. הימנע ממזונות שמפרטים "תוצרי לוואי של בשר" או חומרי מילוי כמרכיב העיקרי. שכן אלה מספקים ערך תזונתי מועט.

תוספים וחומרים משמרים מלאכותיים

חפשו מזון לכלבים נקי מצבעים, טעמים וחומרים משמרים מלאכותיים, הם עלולים להזיק לבריאות חיית המחמד שלכם. אפשרויות מזון טבעי ואורגני לכלבים צוברות פופולריות. מכיוון שלעתים קרובות, הן מכילות פחות תוספים מלאכותיים ועשויות עם מרכיבים באיכות גבוהה יותר.

הצרכים של הכלב

שיקול חשוב נוסף הוא הצרכים הספציפיים של הכלב שלך. קחו בחשבון את הגיל, הגזע, הגודל שלהם וכל בעיה בריאותית ספציפית שיש להם. לדוגמה, לגורים מגזעים גדולים יש דרישות תזונה שונות מאשר לכלבים בוגרים מגזע קטן. אם לכלב שלך יש אלרגיות או רגישויות, חשוב לבחור מזון שנוסח כדי לענות על הצרכים הספציפיים שלו.

ביקורות והמלצות על המותג

כדאי גם לשקול את המוניטין וההיסטוריה של מותג המזון לכלבים. חפשו מותגים בעלי מוניטין רב שנים בייצור מזון לכלבים באיכות גבוהה. קרא ביקורות וחפש המלצות מבעלי כלבים אחרים או מהווטרינר שלך.

המותגים המומלצים לשנת 2024 של אוכל לכלבים

מזון לכלבים של OAK'S FARM: האם זו הבחירה הנכונה עבור החבר הפרוותי שלך?

כשזה מגיע למזון לכלבים של OAK'S FARM– אוקס פארם הוא מזון על סופר פרימיום איכותי לכלבים בוגרים מכל הגזעים. זהו מזון ללא דגנים עם עופות וסלמון, מזון מלא ומאוזן – היפואלרגני.

יתרונות

  • מרכיבים טבעיים באיכות גבוהה: OAK'S FARM מתגאה בשימוש במרכיבים מובחרים במזון הכלבים שלהם.
    הם נותנים עדיפות לבשר אמיתי או סלמון כמרכיב העיקרי, ומבטיחים שהכלב שלך מקבל את החלבון הדרוש לבריאות הכללית ולרמות האנרגיה שלו.
  • מזון לכלבים זה פותח כדי לספק תזונה מאוזנת לכלבים. הוא מכיל איזון טוב של חומרים מזינים וחיוניים, כולל ויטמינים ומינרלים, החשובים לתמיכה במערכת החיסון של הכלב שלך, בעיכול וברווחה הכללית.
  • OAK'S FARM מציעה מגוון אפשרויות מזון לכלבים כדי לתת מענה לצרכים שונים. בין אם הכלב שלך מעדיף אוכל יבש או מזון רטוב, או אם יש לו דרישות תזונתיות ספציפיות כגון אוכל ללא דגנים או רכיבים מוגבלים. לאוקספם יש אפשרויות שיתאימו להעדפות ולרגישויות שונות.

חסרונות

  • חיסרון פוטנציאלי אחד של מזון לכלבים של Oxfam הוא שהוא עשוי להיות יקר יותר בהשוואה למותגים אחרים בשוק. המרכיבים האיכותיים ותהליכי הייצור תורמים לנקודת המחיר הגבוהה יותר.
    חשוב לקחת בחשבון את הערך הכולל ואת היתרונות שהוא מספק לבריאות הכלב שלך.
  • יתכן והוא לא יהיה זמין בכל החנויות או הקמעונאים המקוונים. זמינות מוגבלת זו עלולה להוות אי נוחות אם אתה מעדיף לרכוש מזון לכלבים באופן מקומי או שיש לך אפשרויות מוגבלות לקניות מקוונות.
  • כל כלב הוא ייחודי ולמרות ש-Oxfam עשוי לעבוד היטב עבור רבים, ייתכן שהוא לא יתאים לטעם או לצרכים התזונתיים של כל כלב. לכלבים מסוימים עשויים להיות רגישויות או אלרגיות למרכיבים במוצרי Oxfam.
    לכן, חשוב לעקוב אחר תגובת הכלב שלך ולהתייעץ עם וטרינר במידת הצורך.
מזון יבש לכלבים אוקס פארם עופות כל הגזעים
מזון יבש לכלבים אוקס פארם עופות לכל הגזעים
אקס פארם מזון יבש לכלב בוגר כבש -כל הסוגים 12 קג
אקס פארם מזון יבש לכלב בוגר כבש -כל הסוגים 12 קג
אוקס פארם מזון יבש לכלב מבוגר 6 פלוס סלמון-מיני 6.5 קג
אוקס פארם מזון יבש לכלב מבוגר 6 פלוס סלמון-מיני 6.5 קג

מזון לכלבים Nature Protection: הבחירה הטבעית ביותר?

כשמדובר במזון לכלבים Nature Protection, בעלי כלבים רבים נמשכים להבטחתה להיות בחירה טבעית עבור בני לוויתם הפרוותיים.

  • אחד היתרונות העיקריים של מזון לכלבים נייצ'רס פרוטקשן הוא הדגש על שימוש בחומרים טבעיים. הנוסחאות שלהם כוללות לרוב בשר אמיתי, דגנים מלאים ומגוון של פירות וירקות.
  • התמקדות זו במרכיבים טבעיים יכולה להיות מצויינת לבעלי חיות מחמד שמעדיפים להאכיל את כלביהם בתזונה שדומה מאוד למה שהם היו אוכלים בטבע.
  • הקפדה על אי שימוש בתוספים מלאכותיים, חומרים משמרים וחומרי מילוי, זה יתרון משמעותי.
    בעלי חיות מחמד רבים, מודאגים יותר ויותר מההשפעות השליליות הפוטנציאליות של תוספים כאלה על בריאות הכלב שלהם.
  • ההתאמה של רכיבים טבעיים לכלב הספציפי שלך. לכלבים מסוימים עשויים להיות צרכים תזונתיים ספציפיים או רגישויות הדורשות סוג אחר של מזון. זה חיוני להתייעץ עם הווטרינר שלך כדי לקבוע אם הגנת הטבע היא הבחירה הנכונה עבור חברך הפרוותי.
מזון לכלבים בוגרים נייצ'רס לייט – מופחת שומן
אוכל יבש לכלבים בוגרים נייצ'רס פרוטקשן לייט – מופחת שומן
אוכל לכלבים בוגרים נייצ'רס פרוטקשן כבש
אוכל יבש לכלבים בוגרים נייצ'רס פרוטקשן כבש
אכל לכלבים בוגרים נייצ'רס עוף
מזון יבש לכלבים בוגרים נייצ'רס פרוטקשן כלב בינוני עוף

GO אוכל לכלבים- פתרון אולטרה פרימיום לכלבים בררנים ורגישים

גו אוכל לכלבים מציעה פתרונות לצרכים התזונתיים הייחודיים של החבר הפרוותי שלך. מזון מלא ברכיבים תזונתיים, ללא הורמוני גדילה, תוצרי לוואי או רכיבים מלאכותיים. המתכונים של Go! פותחו במיוחד עבור חיות מחמד בררניות. כאלה הזקוקות לתזונה ללא דגנים או עשירה יותר בחלבון וכן לאלו הזקוקות למזון עם רכיבים חלבוניים ייחודיים או מספר רכיבים מצומצם.

אם הכלב שלך בררן באוכל, סובל מרגישויות למזון, או שפרוותו דלה- מזון לכלבים GO פותח במיוחד עבור כלבים אלו! גו מציעים מגוון רחב של מתכונים ייחודיים המתאימים לצרכים ספציפיים:

  • לבררנים: מתכונים טעימים עם רכיבים איכותיים ועשירים בטעם, שגם הכלבים הכי בררנים לא יוכלו לעמוד בפניהם.
  • לרגישים: מתכונים ללא דגנים, תירס, חיטה או סויה, המונעים אלרגיות ומסייעים בעיכול תקין.
  • לחיזוק מערכות הגוף: ליין מוצרים ייחודי המכיל רכיבים טבעיים המסייעים בחיזוק מערכת החיסון, מערכת העיכול, בריאות העור והפרווה ועוד.

כל המזונות עשירים בחלבון איכותי, פירות וירקות טריים וויטמינים ומינרלים חיוניים. בגו נמנעים משימוש בהורמוני גדילה, תוצרי לוואי וחומרים משמרים מלאכותיים.

בין מוצרי המותג ניתן למצוא:

  • מזון ללא דגנים
  • מזון ברווז לכלב
  • מזון לכלבים מבוגרים
  • מזון לכלבים סלמון

גו גורים ובוגרים כבש
גו גורים ובוגרים כבש
אוכל לגורים ובוגרים גו ברווז
מזון יבש גו גורים ובוגרים ברווז SENSITIVITIES L.I.D

ריגל: תזונה הוליסטית לכלבים

במשך כמעט שלושה עשורים, ריגל מוכרת בתחום התזונה ההוליסטית לכלבים. מה הסוד שלהם? הם מתמקדים במשוואה התזונתית השלמה: חלבון + שומן + סיבים + פחמימות = 100%. כל רכיב ממלא תפקיד חיוני בבריאות הכלבים ומספק אנרגיה, חוזק, תפקוד תקין ומערכת חיסונית חזקה.

עם ריגל אוכל לכלבים, לא תצטרכו לפענח רשימות תכנים ורכיבים מבלבלים. המזון מכיל מרכיבים פשוטים ואיכותיים כמו בשר עוף אמיתי, דגים טריים וירקות. הוא מספק את כל מה שהכלב צריך כדי לגדול ולהתפתח.

  • מרכיבים איכותיים לחגיגה מלכותית: ריגל מתגאה בשימוש במרכיבים איכותיים בפורמולות המזון שלה לכלבים. המותג מתמקד בשילוב בשר אמיתי, כגון עוף, בקר או דגים, כמקור החלבון העיקרי. חלבונים לא מכילים חומרי מילוי, תוצרי לוואי או תוספים מלאכותיים.
    ריגל כוללת מגוון של פירות, ירקות ודגנים מלאים כדי להבטיח תזונה מאוזנת.
  • נוסחאות מותאמות לצרכים ספציפיים: ריגל מבינה שכל כלב הוא ייחודי, עם דרישות תזונתיות ורגישויות שונות. זו הסיבה שהם מציעים מגוון של פורמולות מיוחדות כדי לתת מענה לצרכים ספציפיים.
    בין אם לכלב שלך יש רגישות לדגנים, זקוק למזון מופחת קלוריות, או לתמיכה לבריאות המפרקים. לריגל יש נוסחה שתענה על הצרכים הללו. רמה זו של התאמה אישית מאפשרת לך לספק לכלב שלך תזונה המותאמת במיוחד לצרכיו האישיים.
  • כמו בכל מזון חדש, חשוב לעקוב אחר תגובת הכלב שלכם למזון של ריגל. לוודא שהיא מתאימה למערכת העיכול והבריאות הכללית של הכלב.
    חלק מהכלבים עלולים לחוות רגישויות או אלרגיות למרכיבים מסוימים בפורמולות של ריגל. לכן, חשוב להתייעץ עם הווטרינר שלך אם אתה מבחין בתגובות שליליות כלשהן.
אוכל הוליסטי לכלבים בוגרים ריגל
אוכל יבש מזון הוליסטי ריגל לכלבים בוגרים-סנסי לבעלי רגישויות
אוכל לכלבים בוגרים ריגל הוליסטי
מזון יבש לכלבים בוגרים ריגל הוליסטי כלב בוגר

NOW אולטרה פרימיום: מזון לכלבים ששם דגש על טריות ואיכות

טריות היא המפתח: ב-NOW אולטרה פרימיום, מאמינים כי רכיבים טריים הם המפתח למזון טעים ומזין עבור הכלבים שלכם. הם משתמשים בבשר ודגים טריים כמרכיבים הראשיים בכל המזונות שלנו.

רכיבים איכותיים: הם משתמשים ברכיבים איכותיים וטריים. כל הפורמולות עשירות בחומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 3 ו-6, החיוניות לבריאות הכלב.

פורמולות בריאות: כל המתכונים נטולי תוצרי לוואי של בשר, גלוטן, חיטה, בקר, עוף, תירס או סויה.

חוות דעת חיוביות: NOW אוכל לכלבים זוכה לחוות דעת חיוביות רבות מבעלי כלבים וחיות מחמד. לקוחות רבים מציינים כי הכלבים שלהם נהנים מהטעם, בריאותם משתפרת והם מלאי אנרגיה.

נאו אוכל לכלב כבש וחזיר בר
נאו אוכל יבש לכלב ללא דגנים כבש וחזיר בר
נאו כלב בוגר דגים
נאו כלב בוגר דגים

לסיכום

בחירת המזון הנכון לכלבים היא החלטה קריטית עבור כל בעל חיית מחמד. גורמים כמו מרכיבים, ערך תזונתי ומוניטין המותג משחקים תפקיד משמעותי. חשוב לקחת בחשבון את הצרכים הספציפיים של הכלב שלך.

מוזמנים לפנות לצוות המומחים שלנו בפט בסט, נשמח לסייע ולהתאים את המזון המתאים ביותר עבור הכלב שלכם.

כתבות נוספות

מחסום פה לכלב- מתי משתמשים בו ואיך נרגיל את הכלב לזמם.
השקדייה פורחת: האם לכלבים שלנו מותר לאכול פירות יבשים?
איך לעודד את החתול שלי לשתות יותר?
כלב קייסהאונד (Keeshond)

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן