משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

כלב קייסהאונד (Keeshond)

תוכן עניינים

מדריך מקיף זה מתעמק בעולם של גזע הכלבים קייסהאונד. הוא מספק תובנות חשובות לגבי דרישות ההתנהגות, התזונה, הבריאות והטיפול שלו. הוא חוקר באופן מיסודי את מאפייני הגזע, בעיות בריאותיות פוטנציאליות. ומציע הנחיות תזונתיות ושגרות טיפול כדי להבטיח את אורך החיים והרווחה של בן לווית הכלב שלך.

כלב קייסהאונד

סקירה כללית של הגזע

הקייסהאונד, הידוע גם בשם "כלב הדוברה ההולנדי", הוא גזע מלכותי וכריזמטי שמקורו בהולנד. עם המראה הייחודי דמוי זאב, פרווה קטיפתית כפולה ועיניים אקספרסיביות, כלבים אלה הם באמת שובי לב.

מראה חיצוני

הקייסהאונד הם כלבים בגודל בינוני עם מבנה גוף יציב ופרופורציונלי. יש להם פנים דמויי שועל עם מסיכה שחורה מסביב לעיניהם האקספרסיביות בצורת שקדים. הפרווה הכפולה שלהם מורכבת מפרווה עבה ורכה ומפרווה חיצונית ארוכה וקשוחה יותר המעניקה להם מראה מלא ורך. הם מגיעים במגוון צבעים, כולל גווני אפור, שחור ושמנת, עם סימון ה"משקפיים" האופייניים להם סביב העיניים.

אישיות

כלבי הקייסהאונד ידועים באופיים הידידותי והחיבתי, מה שהופך אותם לחיות מחמד משפחתיות נפלאות. הם אינטליגנטים וערניים, מה שמקל את האימון איתם. הקייסהאונד גם נהדרים עם ילדים וחיות מחמד אחרות, מה שהופך אותם לתוספת מושלמת לכל משק בית. הם כלבי שמירה טבעיים, שתמיד מוכנים להזהיר את בעליהם על כל סכנה אפשרית בעזרת הנביחות הרועמות והמיוחדות שלהם.

פעילות גופנית

למרות המראה הרך שלהם, הקייסהאונד הם זן פעיל הדורש פעילות גופנית סדירה כדי לשמור עליהם מאושרים ובריאים. הם נהנים מטיולים יומיומיים, זמן משחק בחצר מגודרת מאובטחת, וגירוי מנטלי באמצעות צעצועים אינטראקטיביים ואימונים. הם משגשגים כאשר יש להם עבודה לעשות, כך שעיסוק איתם בפעילויות כגון אימון צייתנות, זריזות, או אפילו עבודה טיפולית יכול להוציא מהם את המיטב.

התזונה האידיאלית עבור כלב הקייסהאונד

האכלת הקייסהאונד שלך בתזונה מאוזנת ומזינה חיונית לבריאות ולרווחה הכללית שלהם. הנה כמה שיקולים חשובים בכל הנוגע לתזונה שלהם:

מזון לכלבים באיכות גבוהה

בחר מזון לכלבים איכותי המותאם במיוחד לגזעים בינוניים. חפש אפשרויות המכילות בשר אמיתי כמרכיב העיקרי והימנע מאלה עם חומרי מילוי, תוספים מלאכותיים ודגנים מוגזמים. האיזון הנכון של חלבון, שומנים ופחמימות יספק לקייסהאונד שלך את האנרגיה והחומרים המזינים הדרושים.

בקרת מנות

לכלבי הקייסהאונד יש נטייה לעלות במשקל אם מאכילים אותם יתר על המידה, ולכן חשוב לתרגל שליטה במנות. עקבו אחר הנחיות ההאכלה המופיעות על אריזת המזון לכלבים, אך קחו בחשבון גם את הצרכים האישיים של הכלב שלכם. יש לקחת בחשבון גורמים כמו גיל, רמת פעילות וחילוף חומרים. עקבו אחר משקלם באופן קבוע והתאם את גודל המנה בהתאם לשמירה על מצב גוף אידיאלי.

תזונה מאוזנת

ודא שהתזונה של הקייסהאונד שלך כוללת תערובת של חלבונים, שומנים בריאים ופחמימות. חלבון חיוני לפיתוח ותיקון השרירים, בעוד שומנים מספקים אנרגיה ותומכים בעור ובפרווה בריאים. פחמימות, כגון דגנים מלאים וירקות, מספקות סיבים וחומרי תזונה חיוניים אחרים. כלול מגוון של מזונות בתזונה שלהם כדי להבטיח צריכה תזונתית מעוגלת היטב.

מים והידרציה

ספק תמיד מים טריים ונקיים עבור הקייסהאונד שלך. הידרציה חיונית לבריאותם הכללית ועוזרת לשמור על תפקוד תקין של האיברים, העיכול וויסות הטמפרטורה. עקוב אחר צריכת המים שלהם ומלא מחדש את הקערה שלהם באופן קבוע לאורך היום.

כלב קייסהאונד

בעיות בריאותיות נפוצות אצל כלב הקייסהאונד

בעוד שהקייסהאונד הם בדרך כלל כלבים בריאים, כמו כל גזע, הם עשויים להיות מועדים לבעיות בריאותיות מסוימות. להלן כמה בעיות בריאות נפוצות שכדאי להיות מודע להן כשמדובר בקייסהאונד:

דיספלזיה בירך

קייסהאונד יכולים להיות רגישים לדיספלזיה של מפרק הירך, מצב שבו מפרק הירך אינו מתפתח כראוי. זה יכול לגרום לכאב, צליעה וקושי בתנועה. פעילות גופנית סדירה, שמירה על משקל תקין ומתן תוספי מפרקים לפי המלצת הווטרינר שלך יכולה לעזור בניהול מצב זה.

ניוון רשתית מתקדם (PRA)

PRA היא הפרעת עיניים גנטית המשפיעה על הרשתית ועלולה להוביל לאובדן ראייה מתקדם ובסופו של דבר לעיוורון. בעלים אחראיים מבצעים בדיקות עיניים על הקייסהאונד שלהם כדי לבדוק את PRA.

תת פעילות של בלוטת התריס

כלבי הקייסהאונד עשויים להיות מועדים להיפותירואידיזם, מצב שבו בלוטת התריס אינה מייצרת מספיק הורמון בלוטת התריס. זה יכול לגרום לעלייה במשקל, עייפות ובעיות עור. בדיקות סדירות עם הווטרינר שלך ומעקב אחר רמות הורמוני בלוטת התריס יכולים לעזור בניהול מצב זה.

אלרגיות

הקייסהאונד יכולים לפתח אלרגיות למזונות מסוימים, גורמים סביבתיים, או חומרים כמו אבקה או פרעושים. התסמינים עשויים לכלול גירוד, גירויים בעור ובעיות במערכת העיכול. זיהוי והימנעות מאלרגנים, והתייעצות עם הווטרינר שלך, יכולים לעזור להקל על התסמינים הללו.

לוקסציה של הפיקה

מצב זה מתרחש כאשר פיקת הברך מחליקה ממקומה, וגורמת לצליעה ואי נוחות. פעילות גופנית סדירה, שמירה על משקל תקין והימנעות מקפיצות מוגזמות או משחק גס יכולים לסייע בהפחתת הסיכון ללוקציית הפיקה.

טיפול וטיפוח

טיפוח וטיפול חיוניים לשמירה על הקייסהאונד שלך בריא ומאושר.

טיפים שיעזרו לך לשמור על רווחתו של הקייסהאונד שלך:

  • הברשה רגילה חיונית כדי לשמור על המעיל הכפול שלהם במצב טוב. לקייסהאונד יש פרווה עבה ואוורירית הדורשת הברשה קבועה. שאפו להבריש אותם לפחות פעם או פעמיים בשבוע, בעזרת מברשת או מסרק חלקים יותר כדי להסיר סבכים או שיער מת. שימו לב במיוחד לאזורים שמאחורי האוזניים, מתחת לרגליים ומסביב לזנב.
  • רחצה של הקייסהאונד שלך צריך להיעשות רק כאשר יש צורך, שכן רחצה תכופה יכולה להסיר את המעיל שלהם מהשמנים הטבעיים שלו. השתמש בשמפו עדין לכלבים והקפד לשטוף ביסודיות כדי למנוע שאריות. גזוז את ציפורניהם באופן קבוע כדי למנוע צמיחת יתר, ובדוק את האוזניים עבור כל סימני זיהום או הצטברות שעווה. נקו את האוזניים שלהם בעדינות עם מנקה אוזניים מאושר על ידי וטרינר באמצעות צמר גפן או כרית.
  • פעילות גופנית סדירה היא חיונית כדי לשמור על גירוי פיזי ונפשי של הקייסהאונד שלך. הם זן פעיל הדורש הליכות יומיומיות וזמן משחק כדי למנוע שעמום ולשמור על משקל תקין. עיסוק בפעילויות כמו אימון זריזות או שיעורי צייתנות יכול לעזור לשמור על דעתם חדה ולספק פורקן נהדר לאנרגיה שלהם.
  • לבסוף, סוציאליזציה היא המפתח כדי להבטיח שהקייסהאונד שלך ידידותי כלפי אנשים ובעלי חיים אחרים. חשפו אותם לסביבות, צלילים ומצבים שונים מגיל צעיר, וספקו להם שפע של חוויות חיוביות. זה יעזור להם להתפתח לבני לוויה מלאים ובטוחים בעצמם.

לסיכום

הקייסהאונד הוא גזע חזק ואדיב המהווה בן לוויה מצוין. למרות בעיות בריאות פוטנציאליות, עם תזונה נכונה, בדיקות שוטפות של וטרינר ומשפחה אוהבת וקשובה, קייסהאונד יכול לחיות חיים ארוכים, בריאים ומאושרים. זכרו, המפתח לכלב מנומס ובריא טמון בהבנת התנהגותו, מתן תזונה מאוזנת וטיפוח ופעילות גופנית סדירה. הקייסהאונד שלך הוא לא רק חיית מחמד, אלא חלק מהמשפחה שלך.

כתבות נוספות

היכון, הכן, צא! הכירו את גזעי הכלבים שיתלוו אליכם לריצה בשמחה
יורקשייר טרייר
בעיות במערכת העיכול בקרב חתולים
חרדת נטישה אצל כלבים – ממה זה נובע?

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

מוצרים קשורים

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן