משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

כך תהפכו את המרפסת למותאמת לכלבים

תוכן עניינים

לא לכל אחד מאיתנו יש את הפריבילגיה למגורים בבית עם חצר. מה שהרבה פעמים אומר שהכלבים שלנו לא יכולים ליהנות מבילוי בחוץ או מסתם רביצה בשמש שלא במסגרת הטיולים הקבועים בחוץ. עם זאת, במידה וכן יש לנו מרפסת בבית, אין שום סיבה שהכלבים החמודים שלנו לא יוכלו ליהנות מבילוי במרפסת גם ללא הנוכחות שלנו.  

וכדי שנוכל באמת לפרגן להם בראש שקט, אנחנו חייבים לוודא שהמרפסת היא מקום בטוח ונעים עבורם. במאמר הזה אנחנו רוצים להסביר איך בדיוק אפשר לעשות זה. כפי שתראו מיד, חלק מהעניין הוא הפיכה של המרפסת למקום נעים. בשבילכם ובשביל הכלבים שלכם וזה משהו שמצריך לא אחת קנייה של אביזרים וציוד מתאים. כאן באתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם מחפשים במחירים מעולים. שניה לפני שאנחנו מתחילים נזכיר שאתם מוזמנים לפנות אלינו ולהתייעץ בכל שלב!

למה חשוב למגן את המרפסת לכלבים?

ממש כמו ילדים, הסכנה העיקרית עם כלבים היא נפילה וזהו בהחלט סיכון ממשי. חלק מהכלבים עשויים לקפוץ מעל המעקה. בעוד כלבים קטנים יכולים בקלות ליפול מתוך סקרנות דרך הרווח בין הרצפה למעקה שקיים בהרבה מרפסות. מעבר לכך ישנה הסכנה של פציעה או אכילה/לעיסה של דברים שהם לא ממש אמורים ללעוס ואל כל הדברים האלו חשוב להתייחס. 

השלב החשוב ביותר – מיגון המרפסת

בהמשך נדבר על דרכים להפוך את המרפסת למקום נעים לשהייה. קודם כל חשוב מאוד לדאוג למיגון הולם ואפשר לעשות זאת בכמה דרכים:

  • הגבהת המעקה: רלוונטי בעיקר למי שיש לו כלב גדול שגם קופץ גבוה. ניתן לעשות זאת על ידי הזמנת תוספת למעקה או החלפה במעקה חדש. אבל בגלל שזה יקר ומורכב יחסית, אפשר להסתפק בהתקנת רשתות הגבהה מיוחדות.
  • חסימת הפתח התחתון: מעקה עם פתח תחתון זה בהחלט דבר נפוץ. זוהי סכנה ממשית לכלבים קטנים. אפשר להיות יצירתיים ולחסום את הפתח בדרכים שונות. הרבה אנשים נוהגים למקם שם עציצים שיחסמו את הגישה. אפשרות נוספת היא קולר מתנפח – מעין קולר גדול ומאסיבי שמונע מהכלב להכניס את הראש לרווח. זה מצוין לא רק למניעת נפילה, אלא גם למניעה של פציעה חלילה כתוצאה מהכנסת הראש. 
  • הרחקת חפצים מסוכנים: הרחיקו מהמעקה כסאות או חפצים אחרים שיכולים לשמש לקפיצה. לאחר מכן ודאו שאין עוד חפצים מסוכנים כמו חומרי ניקוי, סכינים, דברים כבדים שעשויים ליפול ולגרום לפציעה.

להפוך את המרפסת לידידותית לכלבים

אז מיגנתם את המרפסת ועכשיו אין כל חשש שהכלב ייפגע חלילה וזה מצוין. אבל למה שלא נהפוך בנוסף את המרפסת למקום שיהיה לכלב נעים לשהות בו? הנה כמה רעיונות:

  • מיטה נוחה: כנראה שיש מיטה לכלב שלכם בתוך הבית, אז שווה לפרגן לו גם במיטה או מזרן למרפסת. כלבים מאד אוהבים להתחמם בשמש הנעימה ושווה לדאוג להם למקום נוח לעשות זאת.
מיטה לכלב מבד דוחה נוזלים פטקס
מיטה לכלב מבד דוחה נוזלים פטקס


מזרן לכלב מבד דוחה נוזלים פטקס

  • כלי אוכל ומים: אם כבר נתנו לכלב שלנו קצת זמן איכות במרפסת, בואו נאפשר להישאר שם בכיף כמה שיותר זמן. אפשר להוציא לו החוצה את קערת האוכל והמים. כדי שלא נצטרך לעשות זאת בכל פעם מחדש, שווה בהחלט לדאוג לקערת אוכל ומים למרפסת. באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של אוכל לכלבים.
אוכל לגורים ובוגרים גו ברווז
גו גורים ובוגרים ברווז SENSITIVITIES L.I.D
מונג' כלב בוגר סלמון ואורז
  • צעצועים ומשחקים: עבור הכלב שלנו השהייה במרפסת יכולה להיות פעילות שוברת שגרה של ממש. אפשר וכדאי בהחלט לשדרג לו את החוויה אפילו יותר עם צעצועים ומשחקים לכלבים. על הדרך הם יאפשרו להוציא אנרגיה בצורה טובה ויעילה. 
  • צל: כשמדובר על עונת הקיץ, חשוב מאד שנדאג גם להצללה טובה. צריך לזכור שלא כדאי שהכלב יהיה תחת שמש חשופה יותר מדי זמן, זה עלול להיות מסוכן עבורו. 

זה הזמן ליישם ולהכין את המרפסת לקראת הכלבים

אם ככה – כל מה שנשאר זה להפוך את התכנון למציאות. להכין את המרפסת לקראת הכלבים שלכם. זכרו – השלב הבסיסי וההכרחי הוא מיגון שלה ושמירה על הבטיחות והבריאות של הכלבים שלנו. אך שווה לגמרי לעשות קצת מעבר ולהכין עבור הכלב שלנו פינה נעימה. כאן באתר תוכלו למצוא את כל הציוד לכלבים שאתם צריכים, גם למיגון וגם ליצירת פינה נעימה. אתם מוזמנים להתייעץ עם צוות האתר בכל זמן, אנחנו כאן בשבילכם!   

כתבות נוספות

קוקר ספניאל
עייפות אצל חתולים – מתי זה צריך להתחיל להדאיג? 
המשפחה מתרחבת: כך תערכו היכרות בין הכלב לתינוק החדש
כלבים קטנים שמתאימים למשפחות

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן