משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

מ 5 כוכבים עד ״הכל כלול״- בתי מלון לכלבים שכבשו את ישראל

תוכן עניינים

אין ספק שמדובר על תקופה טובה להיות בה כלב בית בהיסטוריה של העולם. נראה שבעידן שלנו כלבים מתפנקים וחיים את החיים הכי טובים שיש. הם מקבלים מזון לכלבים איכותי ומותאם אישית וטיפול רפואי צמוד. כמובן מיטה חמה ובעלים אוהב שמשקיע בהם. עוד הרבה בונוסים נפלאים כמו חטיפים לכלבים, זמני טיול ומשחק ועוד שאר פינוקים. 

ואם כל זה לא מספיק, בשנים האחרונות נראה טרנד חדש שכובש את המדינה – בית מלון לכלבים. בבתי המלון האלו לא תמצאו חדרי אוכל מפוארים, מיטות קינג סייז ובקבוקי שמפניה אולי, אל תטעו – מלונות לכלבים יכולים להיות הרבה יותר מפנקים ממה שאתם בכלל יכולים לתאר.

בית מלון לכלבים – מה זה כולל?

קל לטעות ולחשוב כי בית מלון לכלב זו מילה מכובסת לפנסיון כלבים מושקע. כלומר – זהו אכן פנסיון בסופו של יום, שכן מדובר על מסגרת שבה כלבים נשארים בנפרד מהבעלים שלהם לתקופת זמן מסוימת על פי ההגדרה. אך בכל סטנדרט אחר אנחנו מדברים על פינוק ברמה הגבוהה ביותר עם שירותים שלא מביישים גם את רשת מלונות Four Seasons.

אתם בטח כבר מתים לדעת איזה פינוקים מקבלים כלבים במלונות האלו, אז הנה רשימה חלקית למדי:

  • שירותי הסעות: יותר לא צריך לעשות את הנסיעה בעצמנו, גם אם מדובר על דרך ארוכה. בתי המלון ישלחו נהג אליכם, מאלף מוסמך שיעביר את הכלב למלון בצורה בטוחה. 
  • מתקנים מפוארים: תאים פרטיים מרווחים, נקיים ונוחים עם מיטות, צעצועים ומתקני משחק. חצרות ומדשאות ענק עם גינות כלבים משותפות. אפילו בריכה למשחק ושכשוך וכמובן מפעילים שמשחקים עם הכלבים ומטפלים בהם (או בעצם צוות הווי ובידור של המלון כשחושבים על זה). 
  • צוות מקצועי: השהייה נוחה ונעימה יותר עם מאלפים מנוסים ומטפלים מוסמכים שמבינים את התחום. בבתי המלון בניגוד לפנסיון הממוצע הדגש הוא על יחס אישי ביחס חניכה גבוה. כל כלב מקבל יחס אישי ביותר. 
  • אוכל: בבתי המלון היוקרתיים ביותר לכלבים הדיירים מקבלים מזון פרימיום איכותי ביותר. במלונות שהם הטופ של הטופ הם יקבלו לצד המזון היבש גם חטיפי בשר טרי. מגוון חטיפים מיובשים מיוחדים ועוד שלל מאכלים מיוחדים. עוגות ופשטידות טבעיות לכלבים, ארטיקים לכלבים בימי קיץ חמים וכן הלאה.
  • טיפוח וספא: מי שיבחר לשלם קצת יותר יוכל ליהנות לא רק מכל הנ״ל, אלא גם משירותי טיפוח כולל הברשות, מקלחות, גזיזת ציפורניים ואפילו תספורות מקצועיות. לנו יש את הסאונה, העיסויים והג׳קוזי! למה שהכלבים שלנו לא יהנו על הדרך מיום ספא מפנק?

שווה לקחת את הכלב שלי למלון כזה?

מלונות לכלבים זה דבר יקר מן הסתם ויש לקחת את זה תמיד בחשבון. זה אולי לא פתרון טוב על בסיס קבוע. אם יש לכם נסיעה חד פעמית קצרה וכמה שקלים מיותרים להשקיע בזה אז למה לא? אם מתחשק לכם לפרגן לכלב שלכם עם שירותי דלוקס, מתקנים מפוארים, מזון איכותי ושלל פינוקים, אין לנו אלא לפרגן. באותה נשימה, אם אתם בתקופה קצת לחוצה וזוהי הוצאה קצת כבדה עבורכם, דעו שבחירות זולות יותר הן לא בהכרח רעות יותר. יש לא מעט פנסיונים ״רגילים״ שהכלב שלכם בהחלט ירגיש בהם נעים. 

כדאי לזכור שהמנעד הוא רחב ואפשר למצוא כל מיני סוגים של פנסיונים לכלבים ובתי הארחה. החל ממכלאות פשוטות ועד לבתי מלון מפוארים עם מרווחים גדולים, פסיליטיז וכל טוב. 

ומה לגבי חופשה משותפת בבית מלון שמתאים לכלבים?

עד עכשיו דיברנו על חופשות לכלבים בלבד, מה לגבי חופשה משותפת עם החברים על ארבע? מסתבר שיש דבר כזה ואפילו שמדובר על טרנד שהולך ותופס תאוצה. הנה כמה דוגמאות לבתי מלון וחדרי אירוח שמאפשרים להגיע אליהם עם הכלבים:

  • רשת מלונות מטיילים: שישה מלונות בגליל המערבי והעליון שמאפשרים לכלבים שלכם להצטרף ולרוץ חופשי במרחבים הירוקים. מעבר לשהייה הם גם מציעים ערכת טיול. צוותי המלונות ישמחו להמליץ לכם על אזורים מתאימים בסביבה לטיול עם הכלב. 
  • רשת מלונות בראון: לא פחות מ-14 בתי מלון ברחבי הארץ שמאפשרים להגיע עם החברים הפרוותיים וכלבים עד תשע קילו נכנסים חופשי ללא עלות נוספת. מי שיגיע עם הכלב יקבל גם מיטה מהודרת ונוחה וכלי אוכל ומים. לפרטים נוספים ולהזמנת נופש רשת מלונות בראון.
  • רשת מלונות אטלס: 16 מלונות בוטיק ברחבי הארץ שמאפשרים להביא כלבים בכל משקל ללא עלות נוספת. הכלבים מקבלים בנוסף מיטות נוחות בגודל מותאם ועוד שלל פינוקים ואטרקציות, לא פחות מהבעלים שלהם. לפרטים נוספים מול רשת מלונות אטלס

כל אלו ממש על קצה המזלג ונראה כי המגמה הזו ממש לא מיצתה את עצמה. יש סיכוי לא רע שבעתיד האפשרות להגעה לבתי מלון עם כלבים תהפוך לסטנדרט. זה בהחלט פתרון מושלם בכל פעם שרוצים לצאת לחופשה ולא מוצאים פיתרון נוח וזמין לכלב. טיפ חשוב – לפני שיוצאים מומלץ לברר את ההגבלות והתנאים מול המלון. 

לבסוף זכרו – אפשר לפנק גם בבית!

בתי מלון לכלבים זה דבר נחמד ואין ספק שזה משהו שכדאי לנסות לפחות פעם אחת אם אפשר. יחד עם זאת, חשוב לזכור שבשביל לפנק את הכלב שלנו לא חייבים לשלוח אותו למלון. אפשר לעשות זאת גם בבית. 

תוכלו לפרגן במיטה לכלב יותר נוחה ונעימה, לרכוש עבורם כלי אוכל איכותיים מפלדת אל חלד. לספק להם תזונה איכותית יותר, עצמות לכלבים שהם אוהבים. להפוך את החיים שלהם לבית מלון על בסיס קבוע מבלי להשקיע יותר מדי זמן, מאמץ וכסף. בסופו של דבר כלבים לא צריכים הרבה. עם טיפונת השקעה וחשיבה מחוץ לקופסא אפשר לשמח אותם ממש בקלות. אם ממש בא לכם להנעים את זמנם בימי הקיץ החמים, תוכלו לעשות זאת באמצעות בריכה לכלבים. היא נוחה לשימוש ומצויינת לקירור וצינון.

מיטה אורטופדית לכלב גדול
מיטה אורטופדית לכלב פטקס

בריכה מתקפלת לכלב TRIXIE

כתבות נוספות

תזונה לכלבים עם מחלות בכליות
סמויד – הכל על הגזע
חתול פרסי
האסקי סיבירי

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן