משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

איך להפוך את איסוף הקקי של הכלב למשימה קצת יותר נסבלת?

תוכן עניינים

לגדל כלב זה דבר פשוט נפלא. זוהי חוויה עם הרבה מאד יתרונות של קרבה וחברות שאין שום דבר שמשתווה לה בעולם. מצד שני, לגדל כלב זה גם להתמודד עם דברים קצת פחות נעימים. כמו ביקורים אצל הוטרינר, נביחות ונשירה של פרווה. אין ספק שהדבר הכי מעצבן ופחות נעים הוא הצורך לנקות ולהרים את הקקי שלהם. 

בין אם מדובר בטיול ברחוב או איסוף מהחצר בבית. כל מי שמגדל כלב מכיר את הרגע הזה ביום שבו צריך, פשוטו כמשמעו, להתעסק בקקי. לא תמצאו אדם בעולם שנהנה מהפעולה הזו. אם ככה, האם אפשר לעשות את זה קצת יותר נסבל? מסתבר שכן וממש עכשיו נחלוק כמה טיפים וטריקים שיעזרו. רגע לפני נזכיר שכאן באתר תמצאו מגוון אביזרים ומוצרים שיסייעו ואתם מוזמנים להתייעץ איתנו בכל שלב!

השתמשו במתקן ייעודי לשקיות לאיסוף קקי של הכלב שלך

במקום לשבור את הראש כשעוד פעם שכחתם לקחת אתכם את השקיות, חברו לרצועה של הכלב מתקן ייעודי לשקיות. הן יהיו אתכם תמיד בכל טיול וגם תוכלו לראות בקלות כשגליל עומד להסתיים. כאן אצלנו באתר תוכלו למצוא כמה וכמה אופציות מעולות. זוהי השקעה קטנה וחכמה שתחסוך לכם הרבה כאבי ראש מיותרים.  

פטקס שקיות לאיסוף צרכים

השתמשו בכף ייעודית לאיסוף קקי

אם אתם מאלה שממש קשה להם להרים את הקקי עם היד (אפילו עם שקית עבה, חזקה ואיכותית). למה שלא תנסו להשתמש בכף ייעודית להרמת קקי שמבטלת לחלוטין את הצורך במגע איתו? נכון, עדיין תצטרכו לשטוף אותה מפעם לפעם. זה ממש פשוט ומבטל את הצורך במגע הלא נעים. בנוסף זה פתרון מצוין למי שאוסף קקי מהחצר פעם ביום או יומיים. מה שמאפשר לנו לאסוף כמות גדולה בפעם אחת מבלי לבזבז הרבה שקיות. 

יש לכם חצר? אספו פעם ביום וזהו

בינינו, כמה שפחות איסופים, ככה יותר טוב. ואם הכלב שלכם מסתובב חופשי בחצר, אז כנראה שהוא משאיר שם מדי יום כמה הפתעות ריחניות. במקום לאסוף אחריו בכל פעם, רכזו את המאמצים שלכם לרגע אחד ביום. נגיד לבוקר או לשעות אחר הצהריים ואספו הכל במרוכז. 

הקפיאו את הקקי

אנחנו יודעים שזה נשמע ממש מוזר, ולא, אנחנו לא מתכוונים שתאספו אותו ותשימו אותו במקפיא, אלא רק שתקלו על עצמכם במלאכת האיסוף שלו. בחנויות חומרי בניין שונות אפשר למצוא ספריי מיוחד שבעצם מקפיא את הקקי והופך אותו לקשה יותר וקצת פחות מסריח. מה שמקל משמעותית על פעולת האיסוף שלו. אם אתם ממש נגעלים ולא מוצאים פתרון אחר, זוהי בהחלט אפשרות לא רעה ששווה לנסות. 

קנו שקיות עבות ואיכותיות בלבד

זה לא משנה מה הנסיבות, להרים את הקקי של הכלב זה אף פעם לא דבר נחמד. אבל, עם השקית הנכונה זה יכול להיות הרבה פחות מגעיל. כאן באתר תוכלו למצוא הרבה מותגים מעולים של שקיות עבות וחזקות במיוחד. שקית עבה היא כזאת שמרגישים איתה הרבה פחות את המרקם של הקקי וגם לא נוטה להיקרע (שזה בכלל דבר לא נעים שיכול לקרות). 

תנו למישהו אחר לעשות את זה

הטיפ הזה מצוין למי שצריך להרים כמות גדולה של קקי מהחצר ופחות למי שצריך לאסוף אותו בטיולים. אם אתם גרים בבית פרטי בכפר או במושב וממש לא אוהבים את ההתעסקות הזו. שווה לשקול את האפשרות לשלם למישהו שיעשה את זה בשבילכם. אם רק תחפשו כנראה שתמצאו בקלות ילדים או בני נוער בסביבה שישמחו לעזור לכם במשימה תמורת כמה שקלים. 

מה שלא יהיה, אל תשאירו את זה מאחוריכם

המשימה היא משימה מבאסת, בואו נאמר את האמת. אבל (וזה אבל גדול), זה ממש לא אומר שאפשר פשוט להתעלם ולהשאיר את הפסולת של הכלבים שלנו ברחוב. מעבר לסיכון לקבל קנסות מפקחים, זה פשוט דבר שלא יפה לעשות. אף אחד לא צריך לסבול מהמראה והנינוחות של הקקי של הכלבים שלנו. 

זה הזמן למצוא באתר את הפתרונות שיהפכו את המשימה ליותר נסבלת עבורכם. אנו מזכירים שאתם מוזמנים להתייעץ עם המומחים שלנו בכל שלב אם אתם לא בטוחים מה לקנות, כן, גם בנושא הזה. 

כתבות נוספות

גורים – 7 עובדות שסביר להניח שלא ידעתם
איך כלב מראה אהבה באמצעות שפת גוף?
פיטבול רד נאוז
וירוס פרוו (parvo virus)- כל מה שבעלי כלבים צריכים לדעת

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן