משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

מזון צמחוני לכלבים – תחליף ראוי או לא?

תוכן עניינים

אחת הסוגיות שנמצאות במחלוקת בקרב בעלי כלבים ובייחוד טבעוניים, היא איזה סוג מזון נכון לתת להם והאם מזון צמחוני לכלבים בכלל בריא להם?

ממחקרים ומאמרים שהכנו בנושא מזון צמחוני ולאחר התייעצות מעמיקה עם לא מעט וטרינרים המתמחים בנושא זה בפרט, התקבלה המסקנה שכלבים יכולים להשיג את כל אבות המזון והערכים התזונתיים שאותם הם צריכים, ממקורות צמחוניים בלבד – כלומר, אוכל צמחוני בהחלט יכול לשמש כתחליף ראוי לכל צרכיו של בעל החיים.

כלבים הם אומניבורים, משמע שהם אוכלי כל. ככאלה הם יכולים לעכל בקלות פחמימות ממזון צמחי ובהחלט יכולים להתקיים בצורה בריאה ומזינה מסוג המזון הנ""ל. ישנם לא מעט כלבים בארץ ובעולם שחיים על מזון צמחוני בלבד והם אינם זקוקים לתוספות שונות של בשר, דגים או כל רכיב אחר מהחי.

מזון צמחוני או טבעוני יכול גם לשמש כמזון היפו-אלרגני, מזין ובריא לכלבים אשר אלרגיים למזון הבשרי. המזון הצמחוני יתן פתרון מעולה לכלבים רגישים לחלבון מן החי.

בארץ קיימים מספר סוגים של מזון צמחוני או טבעוני לחלוטין שלא מכיל שאריות של תעשיית המזון מן החי ונחשב בריא והיפו-אלרגני. גשו לחנות למזון לחיות שלכם בכדי להבין מה טוב ומתאים לכלבכם טרם תחליטו לעשות צעד כזה או אחר.

לפניכם רשימה של הסוגים האיכותיים ביותר שמומלצים על ידינו באופן אישי: או לחזור לקטלוג הראשי אוכל לכלבים שינווט אתכם בין כל סוגי המזונות לכלבים.

מזון צמחוני לכלבים נטורל באלאנס – Natural Balance Ultra Premium

מותג אמריקאי של מזון צמחוני סופר פרימיום שהפורמולה שלו, ניחשתם נכון, צמחונית לחלוטין ובעלת האישורים והבדיקות של AAFCO (האיגוד האמריקאי לבקרת מזון).

המזון הנ""ל מתאים לכל הכלבים מכל הגזעים ומכל הגדלים תוך שהוא מציע חלופה מלאה ומאוזנת על בסיס הצומח כמובן. בנוסף, מזון זה מכיל את אותם החומרים המזינים והחיוניים לבריאות הכלב, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל.

סוג זה הוא היחיד שלא מכיל תירס וסויה כשהוא מבוסס בעיקרו על אכיבים איכותיים כמו אורז חום, שיבולת שועל, פטרוזיליה ופשתן. כמו כן, הוא אינו מכיל חומרי טעם וריח מלאכותיים.

מרכיבים:

אורז חום, שיבולת שועל, גרסי פנינה שבורים, אפונה, חלבון מתפוח אדמה, שמן קנולה, תפוחי אדמה, רסק עגבניות, חומר טעם, צמחי זרעי פשתה, אשלגן, כלוריד, כולין, כלוריד, טאורין, תערובת טוקופרולים טבעיים, תרד, פתיתי פטרוזיליה, חמוציות L L -קרניטין, תמצית יוקה שידיגרה, אצות ים מיובשות, תוסף ויטמין E, ברזל, פרוטאינט, אבץ, פרוטאינט, נחושת, פרוטאינט, ברזל סולפט, אבץ, סולפט, נחושת סולפט, אשלגן, יודיד, תיאמין מונוניטרט (ויטמין B-1), מנגן פרוטאינט, מנגן אוקסיד, חומצה אסקורבית, תוסף ויטמין A ביוטין, דיקלציום, פנטותנאט, מנגן סולפט, נתרן סלניט, פירידוקסין, הידרוכלוריד (ויטמין B-6), תוסף ויטמין B-12, ריבופלבין (ויטמין B-2), תוסף ויטמין D-2 חומצה פולית.

למעבר למוצר עצמו, לחצו על הקישור – נטורל באלאנס – Natural Balance Ultra Premium

מזון יבש טבעוני לכלבים נטורל באלנס
מזון יבש טבעוני לכלבים נטורל באלנס

מזון צמחוני טרווט – Trovet Exclusion היפו אלרגני צמחוני וטבעי

מותג הולנדי רפואי מוביל בעולם המזון הצמחוניהטבעוני לכלב – איכותי, בעל פורמולת האקסלוז'ן הטבעוני המיוצר מ-100% רכיבים צמחיים בלבד. היחיד מבין כל המותגים הטבעוניים שנחשב ויוצר כהיפו אלרגני רפואי.

בתור מזון צמחוני טבעוני, הוא יכול להתאים לכלבים עם בעיות אלרגיה שונות ביניהן למזון מן החי או אי סבילות למזון בצורה של בעיות עור המתבטאות בגירוד, דפדופים ונשיכות המקום המגורה עד כדי פציעה או גרימה לבעיות עיכול .(שלשולים והקאות). חשוב לציין שמרכיבים מן הצומח מפחיתים את ריכוז הסימפטומים הגורמים לאבנים בכליות.

מרכיבים:

מכיל חלבון צמחי ושמנים מן הצומח בלבד שלעיתים רחוקות גורמות לתגובה אלרגית. מכיל תערובת של נוגדי חמצון טבעיים בלבד. מרכיבים מן הצומח מפחיתים את ריכוז הסימפטומים הגורמים לאבנים בשתן.

למעבר למוצר עצמו, לחצו על הקישור – Trovet Exclusion היפו אלרגני צמחוני וטבעי

מזון רפואי לכלב היפואלרגני – טרווט-צימחוני אקסקלוז'ן
טרו וט מזון רפואי לכלב היפואלרגני – צימחוני אקסקלוז'ן NVD

כמו כן ניתן למצוא אצלנו מידע נוסף מזון צמחוני לכלבים ובכלל במאמרים שהכנו בנושאים 'מזון רפואי לכלבים''מתכונים לכלבים''מזון לגורים צעירים''מזון לכלבים' ו'מזון דנטלי לכלבים'.

כתבות נוספות

גדולים מהחיים: 5 זנים של תוכים גדולים שווה לאמץ כחיות מחמד
אקזוטי קצר שיער
יתרונות של טיפול בעזרת בעלי חיים בהחלמה משימוש בסמים
דלקת פרקים אצל כלבים: תסמינים ודרכי טיפול

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
דילוג לתוכן