משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

איזה ציוד לכלבים צריך בן המשפחה החדש ולמה חשוב לשים לב?

תוכן עניינים

אין צורך להסביר את הסיבה שעומדת מאחורי הרעיון שכלבים צריכים דברים להתנהלות היומיומית. הרי כולנו יוצאים מנקודת הנחה שכל בעל כלבים באשר הוא, מעצם ההחלטה לאמץ כלב כזה או אחר – ירצה להעניק את התנאים הטובים ביותר לחברו ההולך על ארבע. כמו כן, אתם מוזמנים לבקר במאמר אינפורמטיבי ויעיל במיוחד בנושא 'גורי כלבים – 10 טיפים לגידול גורים'. אתם ישר רוצים לקנות תתחילו בקטלוג של חנות החיות שלנו. אבל מומלץ לקרוא אולי יש לנו נקודה או שניים שלא חשבתם עליהם.

מלונה או מיטה הוא הדבר הכי חשוב לכלב מרחב פרטי שלו מקום לנוח ולישון

מיטה לכלבים

כל כלב זקוק למקום משלו בו הוא יוכל בעיקר לנוח. חשוב לשים לב לגודלו ולמשקלו של הכלב ולהיערך בהתאם לכך. כמו כן, מומלץ לבחור במקום אסטרטגי שלא יפריע לסביבה אך באותה מידה יהיה חלק ממנה. למידע נוסף על איך בוחרים מיטת כלב, לחצו על הקישור.

מלונה

במידה וכלבכם שוהה רוב שעות היום מחוץ לבית (אם לא במהלך כולו). חובה עליכם לספק לו
בית – מלונה לכלב שתספק לו את כלל הצרכים השונים.

כלוב 

אחד האמצעים היותר יעילים לאילוף גורים בשלבים המוקדמים לחייהם. פנו לחנות לחיות שלכם או אפילו לאיש מקצוע במטרה להבין מהו הכלוב האידיאלי לכלבכם. בכך תוסיפו אלמנט נהדר נוסף שיעזור בהקניית דפוס התנהגות ראוי לחברכם ההולך על ארבע.

למידע נוסף על חשיבותם של כלובים ומלונות לכלבים ניתן לקרוא במאמר בנושא 'חרדת נטישה אצל כלבים'.

מלונה לכלב

מזון, כלי אוכל ושתיה

מזון יבש לכלבים

כפי שכבר הרחבנו במספר מאמרים בנושא מזון יבש לכלבים, חשיבות האוכל לכלבכם עצומה, בטח ובטח כשמדובר בשלבים הראשונים להתפתחותו. עשו לעצמכם טובה וגשו להתייעץ עם בעל מקצוע שמבין דבר או שניים בתחום. במטרה לקבל אינדיקציה להמשך מה נכון ומה לא.

מזון רפואי 

מזון זה נוצר במטרה לפתור את הבעיות הרפואיות השונות בהם אתם נתקלים. כפי שפרסמנו במאמר על מזון רפואי – זה יכול להיות ההבדל בין כלב שמח ומאושר לבין כלב עצוב ומדוכא. הקדישו לכך זמן והמחשבה ותמנעו לא מעט כאבים ועצבים מיותרים בקרב כלבכם ולא פחות, בקרבכם.

המזון לכלבים בו תבחרו ישפיע באופן ישיר על תפקודו של הכלב. החל מהמערכת החיסונית ועד לרגישויות השונות בהן מתאפיין חברכם ההולך על ארבע. על כל שק מזון טבלת האכלה שאמורה לעזור לנו -בעלי הכלבים, לבחור במינונים ובכמויות הנכונות.

חטיפים  לכלבים

מלבד העובדה שאנחנו ממליצים להחזיק חטיפים לכלבים על בסיס קבוע על מנת לצ'פר את היצור המקסים שתמיד נמצא שם בשבילכם. לחטיפים יש תועלת נוספת בדמות פתרונות דנטליים ותחליפים לבעיות השונות אותם אתם מגלים אצל כלבכם.

קערות מזון ומים 

מיותר להרחיב מדוע חשוב להחזיק כלי אוכל ושתיה עבור כלבכם. דאגו לבחור קערות איכותיות ונוחות לשימוש שיהיו מזמינות עבור הכלב שלכם.

קעריות מזון ומים לכלב

מוצרי אילוף

במאמר שפרסמנו העוסק באילוף כלבים, פירטנו עבורכם את גודל החשיבות שכרוכה באילוף נכון של חיית המחמד שלכם. קיימים לא מעט כלים כמו קולרים לכלביםמשרוקיות ועוד. מטרתם להפוך את תהליך האילוף לפשוט ונוח הרבה יותר. בדקו לפחות בהתחלה, לאילו דברים כלבכם מגיב טוב יותר וכך תדעו איך להתכונן לבאות. כלב מאולף = סביבה אוהבת ורגועה. למידע נוסף בקרו במאגר התשובות והשאלות שלנו בנושא 'אילוף גורים – מתי ואיך עושים זאת'.

פדים לגורים.

רצועה, קולר או רתמה

הרצועה והקולר הראשונים שתחליטו לקנות לגור שלכם צריכים להיות עשויים מניילון או עור. שיקלו משמעותית את תהליך ההתרגלות אליהם באופן משמעותי. בנוסף חשוב לשים לב לאיכות הסגירה, שתהיה פשוטה וחזקה תוך שאתם בודקים את מרחב הפעולה של כלבכם בתוכה באמצעות שתי אצבעות בינה לבין צווארו של האחרון.

רתמת בטיחות לכלב

שבב אלקטרוני ותג מזהה

כחלק מהחוק במדינתו הקטנה, על כלל הכלבים, לקבל שבב אלקטרוני בגיל שלושה חודשים. בנוסף לשבב, אנחנו באופן אישי ממליצים על תג מזהה לכלב שבו יהיו רשומים כל הפרטים האישיים שלכם.

תג מזהה לכלב

מחסום לפה הכלב

מטרת מחסום לכלב בעיקרה לרסן את הכלב שלכם מנשיכות ומנביחות מיותרות. כמו כן, החוק במדינת ישראל נכון לשנת 2019 אוסר על כלבים לנסוע עם הבעלים שלהם בתחבורה ציבורית ללא מחסום. כך שבמידה ואתם מתניידים בתחבורה ציבורית על בסיס קבוע – מחסום פה הוא מוצר חובה אצלכם.

המחסום עלול לשמש אתכם גם לצורך בקרה בעת הטיולים עם כלבכם ואף למיגור מספר תופעות שכיחות ומעצבנות. לדוגמא, כלב שנוטה להכניס לפיו כמעט כל דבר אותו הוא מוצא במהלך ההליכה, ייגמל מההרגל המגונה לאחר מספר טיולים עם המחסום על פיו.

דאגו שהמחסום יתאים באופן מושלם לכלבכם – אחד כזה שקל לתפעל תוך שהוא מבטיח ביטחון לסובבים אותו.

מחסום פה לכלב

מוצרי טיפוח והיגיינה לכלבים

מוצרי טיפוח

כפי שחשוב לכם הטיפוח האישי שלכם, כך אתם גם אמורים לדאוג לטיפוחו ולמראהו הכללי של כלבכם. קיים מגוון של מוצרי טיפוח לשם השגת המטרה כמו: שמפו לכלבבושם לכלבמסרק לכלב וכו'.

מוצרי הדברה – כפי שהרחבנו במאמר בנושא הדברת פרעושים אצל כלבים, ישנן לא מעט דרכים להבטיח חיה נקייה ונטולת מזיקים. וודאו שאתם עושים זאת בהתייעצות ושיתוף פעולה מלא עם רופא החיות שלכם. למעשה תעניקו לכלבכם חיים מאושרים וטובים הרבה יותר.

למוצרי טיפוח נוספים מומלץ להיכנס לכאן תוכלו למצוא מחלקה מגוונת למוצרי טיפוח לכלבים עם מגוון רחב של מותגים ומוצרים.

למידע נוסף בנושא מוצרי טיפוח והגיינה לכלבים, ניתן לבקר במאמר שהכנו על 'הדברת פרעושים אצל כלבים וחתולים'.

מכונת תספורת לכלב

צעצועים ומשחקים

מלבד הסיבה שכלבים זקוקים לצעצועים ולמשחקים על מנת להפיג את השעמום שלהם כשאתם לא נמצאים בסביבה ובכלל. צעצועים לכלבים של היום מתאפיינים במספר תועלות רפואיות. תמצאו צעצועים דנטליים שנועדים בעיקרם להבטיח את היגיינת ובריאות חלל הפה.

בנוסף, אנחנו לא רוצים שחברינו 'המשועממים' יחריבו לנו את הבית וילעסו כל דבר אפשרי. לכן נעדיף להגדיר להם מספר חפצים שבהם הם יכולים לעשות ככל העולה עם רוחם.

צעצועים לכלבים

ביגוד והלבשה

במידה וכלבכם סובל מבעיות קור בתקופות הקרות יותר של השנה, רכשו פריט לבוש לכלבכם שיקלו עליו בטיולים השונים ובכלל על תפקודו הכללי. כמובן שלא כל הכלבים זקוקים לבגד כזה או אחר. לכן מומלץ להתייעץ עם הווטרינר שלכם שיוכל לאבחן האם מדובר בדבר הכרחי ונחוץ עבורכם.

נעליים לכלב

כתבות נוספות

איך לנקות את האקווריום? המדריך השלם
איך להתמודד עם פרעושים בבית לאחר המלטה?
תספורת לכלב: המדריך המלא לספר המתחיל
סרטן אצל כלבים: כל התשובות לשאלות הבוערות

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
דילוג לתוכן