משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

המלצה רותחת: ככה תעזרו לחתול שלכם לעבור את ימי הקיץ החמים

תוכן עניינים

כל מי שמגדל חתול יודע היטב שמדובר בבעל חיים שפחות או יותר יודע לדאוג לעצמו כמו שצריך. בגדול, כל מה שאנחנו צריכים זה לספק להם אוכל ומים טריים, מקום לישון ולעשות בו את הצרכים וסביבת מחייה בטוחה. כדורי הפרווה החמודים שלנו פשוט יעשו את השאר בעצמם. זה נכון בהחלט גם בהיבט של שמירה על חום גוף תקין. חתולים בדרך כלל יודעים לווסת את טמפרטורת הגוף שלהם בצורה טובה. עם זאת, במדינה חמה כמו ישראל, עומסי החום הכבדים עשויים להיות בהחלט מאתגרים עבורם. לעיתים אף מסוכנים, מה שאומר שחשוב מאד לדעת איך לעזור להם להתמודד. 

לצורך כך ריכזנו עבורכם כמה טיפים מנצחים שיעזרו. רגע לפני שנתחיל נזכיר שכאן באתר תוכלו למצוא מוצרים שונים שיאפשרו לכם לתת את הסיוע הזה, ואתם מוזמנים להתייעץ איתנו בכל שלב.

איך חתולים מקררים את עצמם בקיץ?

חתולים יודעים לווסת את חום הגוף ולקרר את עצמם בכמה דרכים שונות:

  • השיטה הראשונה היא ליקוק של הפרווה, פעולה שהם עושים לא רק לצורך טיפוח עצמי. לרוק שמתאדה מהפרווה אחרי ליקוק שלה יש אפקט מצנן. זה דומה במידה רבה לאופן שבו הזיעה מקררת את הגוף שלנו, בני האדם. 
  • בנוסף, חתולים מצוידים במערכת קירור מעולה דרך בלוטות זיעה המצויות בכפות הרגליים שלהם. כשחום הגוף עולה, המוח שלהם שולח אותות לבלוטות שמתחילות להפריש זיעה ועוזרות לקרר את את הגוף. 

שתי השיטות האלו הן יעילות למדי, אבל לעיתים לא יעילות מספיק בימים החמים ביותר בקיץ. לכן חשוב לעזור לחתולים שלנו להתקרר, והנה כמה דרכים בהן נוכל לעשות זאת. 

כך תסייעו לחתול שלכם לשמור על חום גוף תקין בקיץ

החלפת המיטה

חתולים אוהבים מאד להתכרבל, ולכן רובנו נבחר לקנות להם מיטה לחתול פרוותית וכבדה. זה מצוין לחודשים הקרים יותר בשנה, אבל בקיץ זה בעייתי בהחלט ושווה לרכוש לתקופה הזו מיטה חלופית. עדיף מזרון דק מחומרים נושמים ללא תוספת של פרווה כבדה ולא נעימה. 

החליפו את המזון היבש במזון רטוב משימורים

אחד האתגרים הגדולים ביותר בקיץ הוא לדאוג שהחתול שלנו צורך מספיק נוזלים. כל מי שמגדל חתול מכיר את הקושי לשכנע את החתולים לשתות, אבל יש דרך מצוינת ופשוטה לוודא שהם שותים יותר. כל מה שצריך זה להחליף חלק מהארוחות היבשות שלהם למזון רטוב מקופסת שימורים שמכיל כ-60 אחוזים יותר מים. 

שקלו את האפשרות של תספורת

כאן חשוב לציין שתספורת לא מתאימה לכל חתול. זה בהחלט משהו שעשוי להועיל לחתולים עם פרווה כבדה ועבה. בכל מקרה, חשוב מאד שלא לספר את החתולים שלנו בעצמנו ולפני שעושים זאת יש להתייעץ עם הוטרינר. אם קיבלתם אור ירוק, עשו זאת אך ורק במכוני טיפוח מוכרים ומקצועיים שיוכלו לספר את החתול שלכם מבלי לפגוע בו חלילה. 

משחק בקרח

כשאנחנו רוצים לקרר את המשקה שלנו, אנחנו מוסיפים אליו כמה קוביות קרח. למרות שהחתולים שלנו פחות יתלהבו מסודה עם כמה קוביות בתוכה, הם כן ישמחו לשחק עם הקוביות. נסו לתת להם קוביה אחת ושימו לב לתגובה שלהם. מרבית החתולים יתלהבו ממש וזאת מצוינת לעזור להם לקרר את הגוף. 

ודאו שיש להם מקומות מוצלים לשהות בהם

רלוונטי במיוחד לאלו שהחתולים שלהם מבלים שעות ארוכות גם בחצר ולא רק בתוך הבית. כשאתם בתוך הבית כמובן שכדאי להדליק מזגן ולשמור על באופן הזה על חום הגוף שלהם. 

כך תדעו שלחתול שלכם חם מדי בקיץ

חום כבד עלול להוביל למכת חום שהיא מסוכנת למדי עבור החתולים שלנו. בשיא הקיץ חשוב שנדע לשים לב לתסמינים כמו נשימה כבדה בפה פתוח, אוזניים חמות, לשון אדומה ובהירה, הזלת ריר, חולשה ותסמיני דיכאון, התנהגות חרדתית או יללות מוגזמות. כל אלו עשויים להצביע על כך שהחתול סובל מחום. במקרים הללו מומלץ להתייעץ עם הוטרינר שלכם בהקדם האפשרי כדי למנוע החמרה של המצב. 

כאן באתר תוכלו למצוא מגוון מוצרים כמו אוכל רטוב לחתולים , מזון יבש לחתולים, מיטות לקיץ ופתרונות מחסה לחתולים. אם תתכוננו מראש לימים החמים תוכלו לעבור את עונת הקיץ בשלום וללא סיכונים. 

לקריאה נוספת:
טיפים מנצחים: כך תבחרו מיטה לחתולים

כתבות נוספות

פט פרימיום משחק כוכב עם נוצה על סוללות לחתולים
אוכל לחתולים בשלבי חיים שונים – על חשיבותה של תזונה נכונה
פריצת דיסק אצל כלבים: כל התופעות והתסמינים
גולדן דודל (Goldendoodle)

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן