משלוח מהיר | משלוחים והחזרות חינם!
חייגו עכשיו להזמנות: 3647* 

פט-בסט חנות חיות שכל אחד רוצה לאמץ

גם כלבים אוהבים צעצועים מדריך קצר להתאמה צעצוע לכלב שלך

תוכן עניינים

גם אם אנחנו לא מזלזלים באינטליגנציה של חיית המחמד שלנו אנחנו עדיין ומופתעים לגלות עד כמה חיית המחמד שלכם נהנית וזקוקה לאתגרים ועיסוקים. אז למען הסר ספק יש לדעת שהחיה שלכם גם צריכה צעצועים … בכדי לספק להם גירויים נפשיים ופיזיים ולאפשר להם פעילות באופן המתאים להם.

צעצועים הם גירויים מנטליים מצוינים המעודדים משחק פעיל ומצמצמים תקופות של שעמום. עם זאת, כלבים דומים מאוד לילדים, והם משתעממים מהצעצועים שלהם במהירות. כאשר זה קורה, הערך של הצעצוע כמו פורקן נפשי ופיזי הולך לאיבוד ופוסק האפקט הרצוי. 

מאמני הכלבים ממליצים לבחור שישה עד שמונה צעצועים לכל חיית מחמד ולהבטיח שכל אחד מהם יהיה שונה בסוגו, גודלו וצורתו. הצעצועים צריכים להינתן כמה בכל פעם, להמתין כמה ימים ורק אז להחליף באחד מן האחרים כך חיית המחמד שלכם תקבל גיוון ותמיד יש משהו שונה שאפשר לשחק בו. והגירוי והמאמץ שנותן הצעצוע מתמשך

למה כלבים צריכים צעצועים?

כלבים זקוקים לצעצועים כחלק מהתפתחות והם בהחלט יכולים להפיק תועלת מרבית אם תבחרו עבורם את סוג הצעצוע הנכון להם.

צעצועי כלבים מספקים גירוי נפשי ופיזי לחיות המחמד שלכם בהיעדר סוג החוויות שהם יחוו בטבע. בנוסף, על כך, צעצועי כלבים יכולים לעזור למנוע מכלבים לעיסה לא רצויה של רהיטים וחפצים אישיים

אם הכלבים שלכם לועסים כריות, רהיטים או חפצים אישיים, צעצועים יכולים להסיח את דעתם מעיסוק בחפצים שלכם ועדיין לעודד אותם למלא את צרכיהם הטבעיים . לא רק זה, צעצועים יכולים לעזור לחיית המחמד שלכם גם להירגע  למשל אם לחוצים מחוויות חדשות.

צעצועים משפרים את מצב הרוח של הכלב שלכם, משחק עם הכלב שלכם  צריך להוות חלק מאורח החיים שלו . זמן משחק משפר את מצב הרוח של הכלב .

קונג צעצוע מושלם להסחת דעתו של הכלב

לעיסות ארוכות טווח כמו קונגים יכולות להשקיט את הכלבים שלכם, להסיח את דעתם ולהירגע.

קונג הוא אחד הצעצועים החשובים ביותר בארסנל של בעל כלב – פשוט מלאו אותו באוכל בריא וצפו בכלב שלכם משחק אתו במשך שעות. 

אז אם אתם מתכננים ארוחת ערב חגיגית, ללכת לעבודה לכמה שעות, לנקות את הבית או שאתם רוצים להיפגש עם חברים הפתרון המושלם עבורכם הוא קונג שיעשה עבורם את העבודה. הכלב שלכם יהיה עסוק שעות בלעיסה של הקונג ואיך להוציא ממנו את האוכל הטעים שהחבאתם לו בפנים.

קונג

בחרו את הצעצוע הנכון לכלב שלכם

הצעצוע הנכון תלוי בכלב שלכם ובאופי שלו קבלו סקירה  על  כמה סוגי כלבים והצעצועים המתאימים להם:

צעצועים לכלבים פעילים

אם הגור שלכם הוא קופצני ורועש יתר על המידה ואתם מנסים ליצור איתו קשר עין ואלי גם לחנך אותו בזמן הבילוי בפארק. אתם צריכים למצוא דרך לשרוף קצת מהאנרגיה שלהם כדי שתוכלו ללכת הביתה ולצפות בתוכנית האהובה עליכם. 

הפתרון עבורכם הוא זריקת צעצועים לכלבים שאוהבים לשחק להביא את הכדור כדורים שעושים רעש עם יש חלל מתאים החטיף האהוב על הכלב שלכם, כלבים צוברים ביטחון עצמי כשהם משחקים בצעצועים. כשהם רצים ומביאים כדור או פריזבי לכלבים שנזרק רחוק, הם מקבלים טפיחה או מתייחסים לבעליהם כסימן להערכה והכרה לעבודה שנעשתה היטב. מעשה פשוט כזה מגביר את המורל שלהם ונותן להם תחושה של כוח.

פריזבי כלבים

צעצועים לכלבים בעלי אינטליגנציה גבוהה

אם אתם רוצים לבדוק אם הכלב שלכם בעל אינטליגנציה גבוהה בדקו בעצמכם את האינטליגנציה שלו. בחרו צעצוע מאתגר כמו פאזל לכלב שייתן להם אימון מנטלי כיפי.

פאזל לכלב

צעצועים לכלבים שובבים

צעצועים הם מקור לבידור בלתי פוסק לכלבים ולבעליהם. הם מעסיקים כלבים במשך שעות על גבי שעות ונותנים להם את ההזדמנות לגלות ולשחק משחקים חדשים וזה תמיד מרגש.

אם יש דבר אחד שאנחנו אוהבים בצעצועים, זה שהם מקרבים בינינו לבין הכלבים שלנו. לפעמים גם אנחנו רוצים לשחק איתם ! צעצועי חבל מושלמים למשחק של משיכה עם הכלב שלנו שיכול לעזור לבנות אמון הדדי.משחק חשוב עבור כלבים שבונים את כישוריהם באופן טבעי באמצעות צעצועים ככלים. משחק הוא הדרך הטבעית שבה כלבים להתאמן גדל בתהליך לקבל הזדמנות לממש את גופם באמצעות ריצה, הליכה וישיבה.

צעצועי כלבים מעודדים כלבים להשתמש בדמיונם. מוחו של הכלב הופך פעיל במהלך המשחק עוזר לכלב להבין דברים במהירות. לדוגמה, כלבים לא נולדים לדעת איך לצוד את האוכל שלהם. הם לומדים את זה על ידי לעיסת צעצועים בזמן המשחק.

בזמן שהכלב משחק, הבעלים יכול לעסוק בו במשחקים שונים כדרך אחת למקד את העניין של חיית המחמד צעצוע מסוים. כמה משחקים נפוצים האהובים על ידי כלבים כוללים משחק של משיכה של מלחמה ו "להביא".

בעת רכישת צעצועי כלבים, בעלי חיות מחמד צריכים לחפש צעצועים שימושיים בהתפתחות הפיזית של חיות המחמד שלהם. הם צריכים גם ללכת על צעצועים המקדמים צמיחה חושית והתפתחות המוח.

צעצועים למאבק בשעמום ומניעת התנהגות הרסנית

כלבים יודעים שצעצועים הם אחד הפריטים הבודדים שהם יכולים לקחת לבית מבלי להינזף. אם לכלב שלכם אין צעצועים לשחק איתם, רוב הסיכויים שהם ישתעממו. ברגע שהכלב שלך ישתעמם, הוא יפנה לפעילות אחרת כדי לבדר אותו.

אם הכלב שלכם כל הזמן לועס או חופר, אלה סימנים של שעמום. בדיוק כמו בני אדם, כלבים צריכים להיות עסוקים עם צורה כלשהי של פעילות גופנית או נפשית כדי להרחיק אותם מהתנהגות הרסנית. מומחים, אם כן, מעודדים הרבה משחק כדי לעורר הן את היכולות הפיזיות והן את היכולות המנטליות שלהם.

אתה, אם כן, צריך לשלב זמן משחק עם הכלב שלך בלוח הזמנים שלך כדי לעזור לו להוציא כל אנרגיה pent-up יש לו בתוכו. נסה משחקים אינטראקטיביים כמו להסתיר ולחפש, או משחק של פריזבי בפארק כדי להילחם בעצלנות, אשר יכול להוביל לסיבוכים כמו בריאות לקויה עבור הכלב שלך.

כתבות נוספות

מזון דנטלי לכלבים – כל מה שצריך לדעת
נשירה אצל כלבים – למה זה קורה והאם יש מה לעשות עם זה?
בוקסר
כך תבחרו כלוב מתאים לאוגר שלכם

שתפו את המאמר:

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הצטרפו למועדון הלקוחות של פטבסט
וקבלו 10% הנחה על כל החנות

10% הנחה

על ההזמנה הראשונה שלך בפטבסט

הירשמו עוד עכשיו והיו ראשונים לקבל מבצעים וקופונים בלעדיים!

יצרן
בחרו אפשרויות
יצרן
סוג המזון
בחרו אפשרויות
סוג המזון
שלב בחיים
בחרו אפשרויות
שלב בחיים
תזונה מיוחדת
בחרו אפשרויות
תזונה מיוחדת
סוג מוצר אילוף
בחרו אפשרויות
סוג מוצר אילוף
גודל הכלב
בחרו אפשרויות
גודל הכלב
חלבון עיקרי
בחרו אפשרויות
חלבון עיקרי
מבנה התג
בחרו אפשרויות
מבנה התג
אבחנה רפואית
בחרו אפשרויות
אבחנה רפואית
סוג החול
בחרו אפשרויות
סוג החול
סוג הטיפול
בחרו אפשרויות
סוג הטיפול
הספק בוואטים
בחרו אפשרויות
הספק בוואטים
בחר חיה
בחרו אפשרויות
בחר חיה
סוג שירותים לחתול
בחרו אפשרויות
סוג שירותים לחתול
סוג תכשיר הגיינה
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר הגיינה
סוג תכשיר
בחרו אפשרויות
סוג תכשיר
סוג הכלוב
בחרו אפשרויות
סוג הכלוב
סוג בגד
בחרו אפשרויות
סוג בגד
משקל אריזה
בחרו אפשרויות
משקל אריזה
דילוג לתוכן